بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60251
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 خرداد 99 11:00 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس

مسئله اشتغال در اولویت پیگیری ما قرار دارد/ نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داریم

ثلاث-نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: در راستای ارتقای نیروی انسانی بومی هم در ادارات و هم در صنعت، پیگیری‌های خوبی قبل از ورود به مجلس صورت گرفت که حتما بعد از استقرار در مجلس این پیگیری‌ها با تمام توان و تلاش مضاعف پیگیری خواهد شد.


ثلاث-دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار کرد: قبل از ورود به مجلس یازدهم از تجارب سال‌های گذشته استفاده و نشست‌های مختلفی در سطح کشور با برخی از معاونین وزراء و مدیران سازمان‌ها و همچنین در سطح استان‌ با جناب آقای استاندار داشتم که در این نشست‌ها، دغدغه‌های مردم و مشکلات آن‌ها را به سمع و نظر این بزرگواران رساندیم. همچنین برنامه‌ها و پروژه‌هایی که قرار است در چهارسال پیش رو در حوزه‌ی انتخابیه انجام گیرد را به سمع مسولان مربوطه رساندیم که خوشبختانه توافق‌های خوبی صورت گرفت.

دکتر احمدی اظهار کرد: در راستای ارتقای نیروی انسانی بومی هم در ادارات و هم در صنعت، پیگیری‌های خوبی قبل از ورود به مجلس صورت گرفت که حتما بعد از استقرار در مجلس این پیگیری‌ها با تمام توان و تلاش مضاعف پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال، اولویت اول ما برای منطقه است گفت: کمیته پیگیری بحث اشتغال نیروی بومی تشکیل شده است و با جدیت در جهت جذب نیروهای بومی تلاش می‌شود تا حقی از مردم حوزه انتخابیه ضایع نشود.

حجت الاسلام موسی احمدی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان مذاکرات خوبی با مسولان کشوری و استانی صورت گرفته است که امیدوارم دغدغه‌هایی که مردم جنوب استان در این حوزه دارند را بتوانیم رفع کنیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در حوزه درمان، پیگیری و بازگرداندن پزشکان( مجرب و ) متخصصی است که به این منطقه مراجعه کردند و به دلایلی پس از مدتی از اینجا رفتند. همچنین تلاش می‌شود تفاهمنامه سه وزارتخانه بهداشت، نفت و رفاه برای رفع مشکلات بیمارستان کنگان عملی شود. این تفاهمنامه میتواند جذابیت های زیادی را برای جذب و ماندگاری پزشکان در این منطقه ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از همکاری و همراهی رسانه‌ها تقدیر و تشکر میکنم و همچنین از رسانه‌ها تقاضا داریم برای آگاهی بخشی به مردم، عملکرد‌ها و اتفاقات را به شکل منطقی منعکس کنند.

احمدی عنوان کرد: مدیران دفاتر ما در چهار شهرستان جنوبی استان مشخص شده است و به زودی فعالیت آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: بنا داریم با همت و تلاش مضاعف، مطالبات مردم حوزه انتخابیه را پیگیری کنیم و پاسخ اعتماد آنها را با کار و تلاش بدهیم. از آحاد مردم که در انتخابات جنوب استان بوشهر شرکت کردند نیز به شکل ویژه قدردانی بهعمل می آورم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن