بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60431
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 خرداد 99 9:06 ق.ظ

حل مشکلات لنجداران در اولویت قرار گرفت / گفتگوی دکتر احمدی با استاندار بوشهر

ثلاث-نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:خوشبختانه نگاه دولت برای حل مشکلات این قشرِ تلاشگر مثبت بوده است و انتظار داریم مشکلات باقی مانده در سریع ترین زمان ممکن حل شود.


روز گذشته نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در راستای رفع مشکلات سفاران و لنجداران ابتدا تماس‌هایی با روسای گمرک در منطقه (شهرستان‌های جنوبی استان) و سایر مسئولان زیربط داشته و در جریان جزئیات موضوع قرار گرفتند. سپس برای حل مشکلات پیش آمده با استاندار بوشهر مهندس گراوند تماس حاصل نموده و انتظارات مردم را به ایشان منعکس کردند.

دکتر احمدی در این گفتگو تاکید کرد: سفاران و لنجداران عزیز در طول چهارماه اخیر برای سفر به کشورهای همسایه (با وجود کرونا) با محدودیت شدید روبرو بوده‌اند و تنگنای اقتصادی باعث ایجاد مشکلات زیادی در تامین معیشت آنان شده است.

وی افزود: خوشبختانه نگاه دولت برای حل مشکلات این قشرِ تلاشگر مثبت بوده است و انتظار داریم مشکلات باقی مانده در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

به گزارش ثلاث،دکتر احمدی در ادامه خواستار رفع محدودیت‌های پیش‌آمده و تخصیص کالای همراه ملوان (ته‌لنجی) به صورت مساوی در سطح استان شد.

همچنین مهندس گراوند استاندار بوشهر ضمن تقدیر از تلاش های دکتر احمدی قول مساعد جهت پیگیری بیشتر برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش را داد.

شایان ذکر است در همین راستا دکتر احمدی دیدارهای موثری با مقامات کشوری در تهران داشته اند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن