بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60438
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 خرداد 99 8:12 ب.ظ

در حاشیه افتتاح رسمی دفتر نماینده مجلس در کنگان؛

خلیل غلامی به عنوان مسئول دفتر نماینده مردم در شهرستان کنگان منصوب شد

ثلاث- با حکم دکتر موسی احمدی، خلیل غلامی به عنوان مسئول دفتر نماینده مردم در شهرستان کنگان منصوب شد.

 

 

 

به گزارش ثلاث، بعد از ظهر امروز در میان استقبال مردمی شهروندان کنگانی و با حضور دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی دفتر ارتباطات مردمی شهرستان کنگان به شکل رسمی افتتاح شد.

در این آیین با حکم نماینده مردم جنوب استان بوشهر ، خلیل غلامی به عنوان رئیس دفتر ارتباط مردمی نماینده در شهرستان کنگان منصوب شد.

خلیل غلامی یکی از چهره های خوش نام فرهنگی است که ، سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر کنگان،  و مدیر  سابق دبیرستان پسرانه ملاصدرا به مدت حدود یک دهه و  بیش از یک دهه سرپرستی باشگاه فرهنگی ورزشی ابوذر کنگان  را در سابقه کاری خود دارد.

دلیل انتصاب وی در این سمت از طرف نماینده مردم جنوب استان، توانایی ها و تجربه فردی، نظم، صداقت، مردمداری و وجهه اجتماعی بسیار خوب و بالا عنوان شده است.

رسانه ثلاث و هفته نامه استانی ثلاث جنوب ضمن تبریک خدمت جناب آقای خلیل غلامی، برای این بزرگوار در سمت جدید آرزوی موفقیت دارد. مطمئنا با توچه به تجربه گرانسنگی که ایشان در سال های اخیر به دست آورده اند و با توجه به روحیات تعاملی و مردمی وی، قطعا می توانند این مسئولیت حساس را به دوش بکشند.

بدینویسیه به جناب آقای علی محمدپور مسئول دفتر الماسی نماینده سابق مجلس در شهرستان کنگان نیز عرض خدا قوت داریم و از وی بابت زحماتی که در سال های اخیر انجام داده است، قدردانی می کنیم.

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن