بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60631
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 تیر 99 1:12 ب.ظ

فرهنگ کسب علم ترویج یابد/توسعه در آموزش و پرورش متوازن باشد

ثلاث-سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان با حضور معاون برنامه ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش ثلاث-عبدالرضا بندری در این مراسم اظهارداشت: شاکر محیسن در این ۶سال در راستای ارتقای آموزش و پرورش خوشبختانه کارنامه درخشانی دارد.

معاون برنامه ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:نگاه مدیرکل آموزش و پرورش استان بر این است که از تمامی ظرفیت‌های افراد با تجربه در راستای ارتقای آموزش و پرورش استفاده شود.

وی ادامه داد:مدیر آموزش و پرورش جدید شهرستان کنگان با داشتن خط و مشی اعتدال و خارج شدن از مقوله‌هایی که به آموزش و پرورش آسیب می‌رسانند، از تمام ظرفیت‌ها در جهت ارتقای این نهاد مهم استفاده کند‌.

بندری عنوان کرد:توسعه آموزش و پرورش می‌تواند بر توسعه حوزه‌های مختلف شهرستان نیز تاثیر گذار باشد.

شاکرمحیسن مدیرسابق آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در این مراسم گفت:قضاوت در مورد عملکرد خودم در این هفت سال را به مردم و خداوند واگذار می‌کنم.

وی افزود:از همراهی تمامی معلمان،مشاوران و همچنین اولیای محترم دانش آموزان که در این مدت بنده را به عنوان خدمتگذار آن‌ها قبول کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

محیسن همچنین از همراهی و همدلی همه ارگان‌ها،مسولین،ائمه جمعه،فرمانداران و معاونین و همچنین مردم شهرستان با آموزش و پرورش صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

محیسن عنوان کرد:همه بدانند کمک به آموزش و پرورش مایه افتخار است و همگان باید در این راه تلاش کنند و خدمت بدون منت باشد.

امین محمدداد سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت:آموزش و پرورش از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادها است که برای پویا بودن آن باید تمامی مسولان کشوری،استانی و شهرستانی با یکدیگر همکاری و تلاش کنند.

محمدداد ادامه داد:اگر آموزش و پرورش پویا داشته باشیم قطعا افرادی در این نهاد تربیت خواهند شد که در زمینه‌های مختلف کشور می‌توانند موثر واقع شوند.

فرهنگ کسب علم بین مردم ترویج یابد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد:باید تمامی مسولان،رسانه‌ها و همچنین مردم در جهت تروج ترویج فرهنگ علمی و فراگیری بیشتر آن تلاش کنند.

محمد داد افزود:امروزه توسعه آموزش و پرورش باید متوازن باشد که این امرمهم در دستور کار آموزش و پرورش است که با تشکیل کمیته‌های مختلف آموزشی به صورت ویژه این امر مهم پیگیری خواهد شد.

امین محمد داد گفت: مدیریت نهاد آموزش و پرورش یک بار سنگینی است و جای تنش نیست و سعی می‌شود از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقا این نهاد مهم استفاده خواهد شد.

در این مراسم از زحمات هفت سالِ شاکر محیسن تجلیل و با حکم علیمرادکرمی، امین محمد داد به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان منصوب شد.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن