بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60751
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 تیر 99 10:14 ب.ظ

جمعی از خیرین کنگانی برای همکاری با بیمارستان کنگان اعلام آمادگی کردند

ثلاث- در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جمعی از خیرین کنگانی با سرپرست بیمارستان کنگان جلسه برگزار کردند و برای همراهی و کمک به این مرکز درمانی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، بعد از ظهر روز گذشته ، جمعی از خیرین کنگان با سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) با ریکرد مقابله با کرونا نشست صمیمی برگزار کردند.

در این نشست دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان کنگان از زحمات و کمک های چندماه اخیر خیرین کنگان در حوزه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

وی افزود: همواره مردم و خیرین در صف مقدم تمام حماسه آفرینی های بزرگ بوده اند. خیرین همواره ثابت کرده اند که برای شکست دادن هر  بحران و معضلی، پیش قدم هستند و با همدلی، اتحاد و توکل بر خدا، همواره پیروز تمام میدان ها بوده اند.

سرپرست بیمارستان کنگان عنوان کرد: با استعانت از پرودگار متعال و همراهی خیرین عزیز میتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم. ما نیازمند همراهی خیرین در حوزه کرونا هستیم و در آینده نزدیک نوع و شکل همکاری را خدمت عزیزان تشریح خواهیم کرد. معتقدیم که این کار باید اصولی و در قالب یک چارچوب قانونی باشد تا بتوانیم به هدفمان که همان سلامت و درمان مردم است، برسیم.

در این نشست خیرین از گروه های مختلف شیعه و اهل سنت و گروه های جهادی، نظرات خود را بیان داشتند.

خیرین در این نشست بر لزوم همراهی با حوزه سلامت برای مقابله با گسترش ویروس کرونا تاکید کردند.

تاکید عمده خیرین بر ایجاد موسسه خیریه سلامت و استفاده از ظرفیت های منطقه بود که از آن جمله می توان به خیرین تمام محلات، معتمدین، شوراها و شهرداری ها، فرمانداری، نماینده مجلس، صنعت، سپاه پاسداران و بسیج و گروه های جهادی و بازاریان که همواره پیشگام بوده اند و رسانه ها اشاره کرد.

در این نشست مدیر داخلی و مسول حراست بیمارستان کنگان، تعدادی از بازاریان، تعدادی از برادران اهل سنت، تعدادی از معتمدین شهر، نیز حضور داشتند.

این نشست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و همه اعضاء از ماسک استفاده کردند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن