بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61215
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 مرداد 99 2:28 ب.ظ

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۳۹۹ اعلام شد

ثلاث- زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۳۹۹ اعلام شد و لذا علاقه مندان می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

فاطمه خواجه رئیس دانشگاه علمی کاربردی کنگان گفت:  دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر کشور است که تحت نظارت وزارت علوم اداره می شود.

طبق روال هر ساله، این دانشگاه در دو مقطع کاردانی (بدون آزمون براساس معدل دیپلم)، کارشناسی ناپیوسته (روش ترمی و براساس معدل کاردانی) به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. برای متقاضیانی که قصد ثبت نام و تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند این سوال مطرح می شود که مدرک این دانشگاه معتبر می باشد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی به دلیل اینکه تحت نظارت وزارت علوم می باشد مورد پذیرش نهاد ها و ارگان ها جهت اشتغال می باشد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره نمود یکی از مزایای دانشگاه علمی کاربردی این است که داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی، بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع متوسطه، هر یک از رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۹

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی رشته های متنوعی را ارائه می دهد که داوطلبان در صورت دارا بودن هر یک از مدارک ذیل، امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت.

  1. مدرک دیپلم نظام قدیم (دیپلم چهار ساله نظام قدیم)
  2. دیپلم سه ساله نظام جدید

۳٫دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش

ضمنا داوطلبان در صورت دارا بودن مدرک دیپلم در هر رشته ای (رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش)، امکان ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت و متقاضیان رشته های نظری برای ثبت نام نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نخواهند داشت. به خاطر داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید بگوییم که ثبت نام مهر ماه برای مقطع کاردانی از روز سه شنبه۴ شهریور ماه آغاز می شود و تا ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد. داوطلبان واجد شرایط در صورت تمایل می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و خرید کارت اعتباری، از قسمت راست منوی اصلی گزینه علمی کاربردی را انتخاب نموده و اقدامات لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ۹۹

همانطور که گفته شد دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی (بدون آزمون براساس معدل دیپلم)، کارشناسی ناپیوسته (روش ترمی از طریق بدون آزمون براساس معدل کاردانی) دانشجو می پذیرد و هیچ گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. داوطلبان در صورت دارا بودن مدرک فوق دیپلم (مدرک کاردانی) امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت. زمان ثبت نام برای نیمسال اول تحصیلی، از روز سه شنبه ۱۱ شهریور تا ۱۷ شهریور ماه ۹۹ خواهد بود. متقاضیان جهت ثبت در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org  مراجعه نموده و پس از خرید کارت اعتباری مورد نظر، اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند.

 

 

.

 

👈 به اشتغال و کار آفرینی نزدیک شوید

👈 دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان بوشهر :

با ایجاد شرایط سالم و ایمن جهت تحصیل و آزمون در ۱۶ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان

‼️#بدوندغدغهکنکور

#بدوناسترسکرونا

👈جهت پذیرش مهرماه ۹۹ دانشجو می پذیرد

🔻 آغاز ثبت نام در دانشگاهی موفق در نظام آموزش مهارتی در زمان کرونا

⭕️کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای: از ۴ الی ۱۱ شهریور ۹۹

⭕️مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای : از ۱۱ الی ۱۷ شهریور ماه ۹۹

از طریق سایت سازمان سنجش
sanjesh.org

#به دوستان خود بگوییم

#علمیشوکاربردی_شو

✅ پورتال دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان بوشهر:
https://bu.uast.ac.ir

🆔 اینستاگرام:
https://instagram.com/boushehr_uast_ac_ir

📡 روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان بوشهر

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن