بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61291
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 مرداد 99 2:24 ب.ظ

پیام تسلیت کانون بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه کنگان در پی درگذشت پیرغلام حسینی، حاج محمد طاهری

ثلاث- کانون بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه ناحیه کنگان در پی ارتحال پیرغلام حسینی ومداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج محمد طاهری پیام تسلیت صادر کرد.

 

پیام تسلیت کانون بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه ناحیه کنگان در پی ارتحال پیرغلام حسینی ومداح اهلبیت عصمت و طهارت حاج محمد طاهری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت همه به سوی اوست

 

خانواده محترم مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) مرحوم حاج محمد طاهری

درگذشت پیرغلام حسینی,  مداح و ذاکر اهل بیت (علیه السلام) که عمر پر از خیر و برکت خود را صرف اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ و حماسه حسینی در میان آحاد مردم نمود را به حضور شما و جامعه مداحان و هیئت های مذهبی شهرستان کنگان  تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن تمکین به اراده و مشیت الهی و اذعان بازگشت به سوی او، برای آن مرحوم علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای شما و بازماندگان صبر و طول عمر با عزت از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

 

کانون بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه ناحیه کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

  1. غیاث الدین سیرافی says:

    عرض تسلیت به خاندان طاهری
    عَنِ النَّبِی صلی الله علیه و اله وسلم أَنَّهُ قَالَ: مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً هرکس با محبت آل محمد از دنیا برود، شهید از دنیا رفته است.
    عاش سعیدا ومات سعیدا
    در استانه ماه محرم به دنیا آمد و در استانه طلوع ماه حسین دعوت عزیز تر از جانش را لبیک گفت.تا مداح ابدی حسین باشد و همچون پدرش واجدادش؛در دفتر یادبود مداحان دلسوخته حسین ثبت وماندگار شوند.کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا در هر روز وهرجایی که محب وعاشق دلداه ی حسین دعوت حسین را لبیک گوید آن روز ،روز حسین و آنجا کربلای حسین است. این است رسم عاشقی.صدای دلنشین او همچون دستانش(که از پدر واجدادش به ارث برده بود)درد مومنین را دوا؛ آرامش بخش قلب محزون امام زمان عجل الله فرجه الشریف بود . غیاث الدین سیرافی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن