بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61320
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 شهریور 99 3:10 ب.ظ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان:

طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کنگان اجرا می شود

ثلاث- طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کنگان همانند سال گذشته اجرا می گردد. تمامی دانش آموختگان دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جویای کار و متقاضی کارورزی که در سامانه کارورزی به آدرس www.karvarzi.mcls.gov.ir ثبت نام می نمایند باید کمتر از ۳۵ سال سن داشته باشند و در طول ۲ سال قبل از ثبت نام دارای سوابق بیمه ای کمتر از سه ماه باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان ، طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کنگان همانند سال گذشته اجرا می گردد. تمامی دانش آموختگان دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جویای کار و متقاضی کارورزی که در سامانه کارورزی به آدرس www.karvarzi.mcls.gov.ir ثبت نام می نمایند باید کمتر از ۳۵ سال سن داشته باشند و در طول ۲ سال قبل از ثبت نام دارای سوابق بیمه ای کمتر از سه ماه باشند.

مهدی بهرامی اظهار داشت : یکی از اهداف اجرای این طرح افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار می باشند.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان تصریح کرد : طی هماهنگی بعمل آمده با اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دیر زمینه جذب تعداد ۲۰ نفر نیرو از افراد واجد شرایط که در سامانه کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت نام نموده اند به شرکت متانول کاوه دیر جهت طی دوره کارورزی فراهم گردیده است .
ایشان افزودند : متقاضیان واجد شرایط طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی بویژه فارغ التحصیلان در رشته های برق ، مکانیک و ابزار دقیق می توانند جهت طی دوره یاد شده در این شرکت در سامانه کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است علاوه بر پرداخت حق الزحمه مصوب از طریق وزارت متبوع ، سرویس ایاب ذهاب و اولویت جذب و استخدام در صورت نیاز از ناحیه شرکت متانول کاوه برای متقاضیان منظور می گردد .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن