بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61336
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 شهریور 99 3:35 ب.ظ

برای اولین بار ؛

طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان توسط بیمارستان امام خمینی انجام می شود+ جزئیات

ثلاث- در راستای قدردانی از اهالی رسانه شهرستان کنگان، برای اولین بار طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان توسط بیمارستان امام خمینی انجام می شود.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ، بیمارستان کنگان در راستای قدردانی از فعالین رسانه ای شهرستان کنگان همچنین برخی از فعالین اجتماعی و فعالین فضای مجازی، با تشکیل یک گروه واتس آپی و عضو نمودن همه این افراد، به شکل آن لاین از فعالیت یک ساله فعالین عرصه رسانه قدردانی شد.

در ادامه این برنامه، پرسش هایی از سمت فعالین رسانه مطرح گردید که سرپرست بیمارستان امام خمینی به آن ها پاسخ گفت.

در این برنامه مطالب و مسائل زیادی از جانب رسانه ها مطرح شد از جمله : لزوم برنامه ریزی صحیح و میان مدت و بلند مدت برای بیمارستان در بخش های مختلف، موضوع جذب و ماندگاری و مسائل رفاهی پزشکان بیمارستان کنگان، تهیه تجهیزات جدید و به روز رسانی تجهیزات قدیمی، میزان و نوع همکاری و همراهی نماینده مردم جنوب استان بوشهر با سرپرست بیمارستان جهت پیگیری مسائل مربوط به این مرکز درمانی، پرداخت معوقات پرسنل بیمارستان خصوصا در بخش های پشتیبانی و خدماتی، پرداخت معوقات پزشکان و کادر درمان، ضرورت گسترش اتاق های عمل و افزودن بر تعداد آن، دلایل تغییر مدیر داخلی، بدهی بیمارستان، ضرورت جذب و تزریق نقدینگی با قید فوریت، لزوم افزایش برخی متخصصان و جذب تخصص هایی که در بیمارستان کنگان وجود ندارد، احداث تعداد زیادی پانسیون برای کادر درمان بیمارستان، دلایل افزایش تعداد مطب های خصوصی در سطح شهر، عملکرد بیمارستان در دو ماه اخیر که سرپرست جدید بیمارستان در این مرکز درمانی مستقر شده است، نوع ارتباط با رسانه ها و نشست های آینده.

گفتنی است که دکتر مختار پور از تاریخ ۳ تیرماه ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان منصوب شده است.

در ادامه بخش هایی از خدمات بیمارستان کنگان در قالب ، کلیپ، عکس، نوشته و اینفوگرافی نیز در گروه منتشر شد و در معرض دید اعضای گروه قرار گرفت.

 

امسال برای نخستین بار بیمارستان کنگان در راستای قدردانی از زحمات فعالین عرصه رسانه شهرستان کنگان( خبر، صوتی، تصویری، عکس و فضای مجازی) پکیجی با عنوان » پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان« آماده و اطلاعات آن را در اختیار اعضای گروه گذاشت.

 

 

 

این پکیج شامل ویزیت متخصص قلب( ویزیت ، تست ورزش، اکو، نوار قلب)، متخصص جراح چشم، متخصص اعصاب و روان، چکاپ خون( شامل ۱۳ تست ضروری)، تفسیر آزمایشات توسط متخصص طب اورژانس و ویزیت توسط دندان پزشک می باشد که در اختیار اهالی رسانه شهرستان کنگان گذاشته می شود. بجز خدمات دندان پزشکی بیمارستان کنگان که قرار است با تعرفه دولتی ارائه شود، سایر موارد پکیج به شکل رایگان ارائه خواهد شد.

در همین راستا کارت »پایش سلامت« برای اهالی رسانه صادر شده است و در کنار آن، کارتی دیگر به عنوان »تفسیر پایش« نیز چاپ شده که در همین هفته به رسانه ها تقدیم می گردد.

 

دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این خصوص ضمن تشکر از زحمات یک ساله اهالی رسانه گفت: انصافا رسانه ها با کمترین امکانات و بیشتری سختی و استرس و اضطراب، همواره برای آگاهی دادن به مردم تلاش میکنند .

وی افزود: طبیعی است که یک کار پر فشار و پر استرسی مانند رسانه، اگه مداوم باشد ممکن است در دراز مدت ، سلامتی آنها را به خطر بیندازد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ادامه داد: بر همین اساس با همفکری همکارانمان در داخل بیمارستان به این نتیجه رسیدیم که شاید زیباترین و بهترین هدیه ای که ما میتوانیم به این عزیزان بدهیم، پایش سلامت آن ها باشد شاید بتواند ذره ای از تلاش این تلاشگران را جبران کند.

رسانه ها از سرمایه های جامعه هستند

دکتر مختار پور افزود: معتقدم که رسانه ها سرمایه های ارزشمند هر جامعه هستند که باید از آن ها محافظت و مراقبت شود.

وی گفت: ان شاءلله این پکیج را در ادامه سال تقویت خواهیم کرد . طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان حداقل سالی یک بار انجام خواهد شد و نتیجه آن نیز در کارت» تفسیر پایش« ثبت خواهد شد تا برای مراجعه بعدی بتوان از این اطلاعات نیز استفاده کرد.

 

در این گفتگوی مجازی  مهندس میرحاجی مدیر داخلی بیمارستان کنگان نیز همزمان با اهالی رسانه به گفتگو پرداخت و پاسخ برخی از سوالات آنها را به دقت داد.

عبدالرحمن اسماعیلی ( پیشکسوت رسانه شهرستان کنگان  که سابقه شروع فعالیت وی در  عرصه رسانه به قبل از انقلاب باز میگردد،) معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان و مسئول حراست بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این برنامه مجازی حضور داشتند.

 

لازم به یاداوری است که فروشگاه های زیر جهت قدردانی از اهالی رسانه شهرستان هدایایی را تقدیم کردند .

 

فروشگاه عرشه

تعداد ۳ پاور بانک ( دو عدد ۳۰ هزار و یک عدد ۵ هزار ) به قید قرعه و ۴۰ کارت تخفیف ۲۰ درصدی خرید از طرف گروه عرشه( مرکز فروش و خدمات ماشین های اداری ، الکترونیک و کامپیوتر به آدرس کنگان، بلوار امام خمینی روبروی فرماندهی منطقه انتظامی- ساختمان عرشه)   به اهالی رسانه شهرستان کنگان اهدا میگردد.

 

فروشگاه تخفیفات

فروشگاه تخفیفات به مدیریت جناب حسینی( فلکه پریشانی، روبرو سپاه  به شماره تماس ۰۹۱۷۷۷۲۷۰۴۸ )   جهت حمایت از بچه های رسانه شهرستان ۱۰ بن  ۵۰ هزار تومانی خرید به قید قرعه تقدیم عزیران خواهد کرد. صرفا هدفشون قدردانی از شما عزیزان است.

آنتیک سنگ

تولید انواع سنگ آنتیک، نرده، تراورتن، مرمریت، گرانیت، چینی و… به مدیریت امامی به آدرس کنگان . میدان پریشانی، روبروی سپاه نیز در جهت قدردانی از فعالین عرصه رسانه  ۴۰ بن خرید با تخفیف ۱۰ درصد به دوستان تقدیم خواهد کرد. تا پایان شهریور ماه میتوان از این بن تخفیف استفاده کرد.

 

 

مجتمع الکترونیکی فردوس

مجتمع الکترونیکی فردوس به قید قرعه » ۴ عدد فلش « به اهالی رسانه شهرستان کنگان اهدا می نماید.

آدرس: کنگان . خیابان وحدت. خیابان دولت. روبروی بانک انصار  .

۰۹۰۲۷۲۲۰۶۰۰  و ۰۷۷۳۷۲۲۰۶۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن