بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61505
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 شهریور 99 5:52 ب.ظ

سال تحصیلی جدید مدارس در بوشهر آغاز شد

ثلاث-استاندار بوشهردر آیین نمادین بازگشایی مدارس در دبستان شهید باهنر بندر بوشهر گفت: دستورالعمل های ابلاغی برای مبارزه با بیماری کرونا با سختگیری در مدارس استان اجرا می‌شود.


عبدالکریم گراوند امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس در دبستان شهید باهنر بندر بوشهر اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت تحت تاثیر بیماری کرونا، مجبور به  تغییر زمان و شیوه بازگشایی و روش آموزش شده است.

استاندار بوشهر گفت: دستورالعمل های ابلاغی برای مبارزه با بیماری کرونا با سختگیری در مدارس استان اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سالهای گذشته خانواده‌ها از شروع سال تحصیلی و رفتن فرزندشان به مدرسه خوشحال بودند اما امسال با نگرانی و دلهره به استقبال سال تحصیلی جدید رفته‌اند، تصریح کرد: با درک نگرانی خانواده‌ها نسبت به این موضوع حساس هستیم و حفظ سلامتی دانش آموزان برای ما اولویت دارد.

گراوند با بیان اینکه هیچ شیوه‌ای نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری شود، افزود: در مدارس، دستورالعمل‌های بهداشتی با نهایت سختگیری و با نظارت آموزش و پرورش رعایت می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: آموزش و پرورش به تنهایی متولی تصمیم گیری برای بازگشایی و فعالیت مدارس نیست و در این سال تحصیلی ستاد کرونا و وزارت بهداشت شرکای آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری هستند.

وی افزود: هر زمان که دیدگاه وزارت بهداشت بر این باشد که فعالیت آموزشی می‌تواند موجب خطر شود، در ستاد استانی کرونا تعطیلی مدارس را تصویب می‌کنیم.

گراوند با اطمینان دادن به خانواده‌ها برای اولویت قرار گرفتن حفظ سلامت دانش آموزان گفت: نمی‌خواهیم به هر قیمتی مدارس بازگشایی شوند بلکه با حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس باید فعالیت کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری امتحانات در خرداد ماه سال جاری عنوان کرد: در آزمون‌ها در حالی که خانواده‌ها اضطراب و نگرانی داشتند، اما آموزش و پرورش با کمترین مشکل این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشت و اطمینان داریم در سال تحصیلی جدید هم آموزش و پرورش با تمام توان خود، برای حفظ سلامتی دانش آموزان اقدام می‌کند./فارس

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن