بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61590
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 شهریور 99 4:31 ب.ظ

بیانیه مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان در پاسخ توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)

ثلاث- مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان، توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو را به شدت محکوم و آنرا از نقشه های آمریکایی صهیونیستی می داند که در آینده نزدیک شکست دائمی برای آنها و سرافرازی و عزت برای جهان اسلام خواهد بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

توهین به پیامبر (ص)، توهین به ساحت قدسی خداوند است.

قرآن کریم همواره بر تبعیت از پیامبر (ص) تاکید داشته و لزوم پیروی و اطاعت از پیامبر (ص) را تبعیت از خداوند می داند (اطیعوا الله و اطیعوا الرسول).
پیروی از پیامبر مکرم اسلام یک امر بدیهی و مسلم است که جهان باید بداند و متوجه این امر شود.

امت اسلام بارها و بارها این جسارت ها را از جانب غربی ها و عوامل خود فروخته کشورهای اروپایی و حمایت آمریکایی صهیونیستی را شاهد بوده و به شدت آنرا محکوم کرده است.

اینگونه جسارت ها و توهین ها، نشانه ضعف و به انزوا کشیدن حاکمان مستکبر و خوی فرعونیانی است که با تأسی از شیطان در مسیر باطل قدم گذاشته و هر روز شاهد شکست و نابودی آنها هستیم و ناله شیطانی آنها را در قعر جهنم می شنویم. پیامبر اسلام نماد وحدت و الگویی ماندگار برای بشریت است و این جسارت ها خدشه ای بر اسلام و ساحت مقدس پیامبر (ص) وارد نمی کند مگر اینکه باطن دشمنان اسلام و قرآن آشکار می شود که این نمونه از خصلتهای شیطان صفتان است.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان، توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو را به شدت محکوم و آنرا از نقشه های آمریکایی صهیونیستی می داند که در آینده نزدیک شکست دائمی برای آنها و سرافرازی و عزت برای جهان اسلام خواهد بود.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون (آیه ۲۲۷ سوره شعرا).

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
مجمع طلاب وروحانیون شهرستان کنگان
۹۹٫۶٫۱۹

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن