بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62115
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آبان 99 10:32 ب.ظ

جوان سیرافی در اجلاس جهانی زنجیره صلح شرکت کرد

ثلاث- یوسف صابر، دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، به نمایندگی از کشورمان در سومین اجلاس جهانی صلح در کشور ترکیه شرکت کرد.

یوسف صابر، دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، به نمایندگی از کشورمان در سومین اجلاس جهانی صلح در کشور ترکیه شرکت کرد.

یوسف صابر در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: اجلاس بین‌المللی زنجیره جهانی صلح که بصورت سالانه در کشورهای مختلف دنیا توسط سازمان جهانی صلح که مقر این نهاد در شهر نیویورک است، برگزار می شود.

 

عضو اتحادیه جوانان اسلام ادامه داد: سازمان جهانی صلح جهانی برنامه ای بلند مدت دارد تا از طریق جوانان در سراسر جهان برای امضای طوماری با عنوان “صلح از طریق گفتگو” جمع  اوری کند.

صابر ادامه داد: این دادخواست بیانگر تنها شیوه دستیابی به صلح از طریق گفتگوی است.

دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: انجام این برنامه نیز از طریق اجماع سفیران با انگیزه و دارای تجربیات ارزشمند صلح جهانی در سراسر جهان خواهد بود. صابر همچنین گفت، این زنجیره جهانی و کمپین تأثیرگذار به منظور درگیر کردن ذینفعان ، دیپلمات ها ، متخصصان جهانی و دانشجویان مختلف در گفتگوها و سمینارهای صلح برای دستیابی به ثبات صلح ، طبق اصول سازمان ملل برنامه ریزی شده است.

 

گفتنی است، میزبان امسال کشور ترکیه  و شهر استانبول به مدت سه روز کاری بود که به همراه دوره های آموزشی متنوع آشنایی با فرهنگ و پتانسیل های علمی ملل مختلف، در اجلاس امسال حضور گسترده ۱۴۸ نماینده بین المللی از سراسر جهان را شاهد بودیم.

یوسف صابر جوان خوش نام و پر تلاش سیرافی از توابع شهرستان کنگان- استان بوشهر – می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن