بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62244
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 آبان 99 0:23 ق.ظ

بازیکن کنگانی به ایرانجوان بوشهر پیوست

ثلاث-محمدامین احمدی بازیکن فصل قبل تیم ابوذرکنگان با عقد قرارداد سه ساله به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست.

محمد امین احمدی در گفتگو با خبرنگار ثلاث با بیان اینکه از سن ۸ سالگی فوتبال را شروع کردم گفت: اولین مربیان من در سن ۸ سالگی آقایان حسین دورقی و محمد صداقت بودند.

وی به وضعیت فوتبال کنگان اشاره و افزود: خوشبختانه وضعیت فوتبال کنگان خوب است و در رده‌های مختلف در استان تیم داریم که میداف ، ابوذر و قائم از جمله این تیم‌ها هستند و امیدوارم در رده کشوری نیز تیم داشته باشیم.

احمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ثلاث که به کدام بازیکن ایرانی و خارجی علاقه دارید، گفت: در ایران به کمال کامیابی نیا و خارج از کشور به سرجیو بوسکتس علاقه دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم خدا به من کمک کند و بتوانم در لیگ برتر در تیم پرسپولیس بازی کنم.

احمدی گفت: در این مسیر سخت پدرم بیشترین کسی که کمکم کرد و در زندگی فوتبالی من نقش بسیار زیادی دارد که صمیمانه از او تشکر می‌کنم.

بازیکن ایرانجوان بوشهر به مشکلات مالی خود اشاره و افزود:امیدوارم مسولین به بنده کمک کنند و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستم را رفع کنند.

وی در پایان از رسانه ثلاث تشکر کرد و عنوان کرد:از پدرم،آقایان حسین دورقی،محمدصداقت،حسین فروغی،کاظم کنگانی،عبدالله نوروزی،امید دارایی،احمد ابراهیم پور و مسعود احمدی که به بنده بسیار کمک کردند و خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا برسم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن