بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62412
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 آبان 99 6:50 ب.ظ

فرماندارکنگان:

محدودیت‌های کرونایی در کاهش تجمعات سواحل موثر بود/نظارت جدی بر فعالیت نانوایی‌ها

ثلاث-فرماندار شهرستان کنگان گفت:خوشبختانه محدودیت‌های کرونایی هفته پیش در کاهش تجمعات در سواحل کنگان بسیار موثر بود.


سیدعلی پاک‌نژاد در جلسه شورای سلامت با اشاره به محدودیت‌های کرونایی هفته گذشته اظهارداشت:خوشبختانه محدودیت‌های کرونایی به ما در کم کردن تجمعات در سواحل کمک زیادی کرد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود:قصد ما در اعمال این محدودیت‌ها فشار بر مردم نیست اما باتوجه به اینکه ویروس کرونا با سلامت مردم در ارتباط است لذا ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که سلامت مردم در خطر قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک، عنوان کرد:با افرادی که از ماسک استفاده نکند برخورد می‌شود و تمامی کارگران ایرانی و غیر ایرانی باید از ماسک استفاده کنند.

فرماندار کنگان با اشاره به فعالیت‌های کودکان کار گفت: این کودکان با فعالیت‌های خود سلامت مردم را تهدید می‌کنند که باید جلوی این کار گرفته شود و نیروهای امنیتی در این باره ورود کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود:فعالیت ضایعات در شهرها برای مردم مشکلاتی از قبیل بوی بد زباله‌ها و مشکلات امنیتی ایجاد کرده است که باید جمع آوری شوند که خوشبختانه این امر در شهرکنگان،بنک و سیراف صورت گرفت.

وی بیان کرد:شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اداره صمت بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند و به نانوایی‌هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر دهند اما در صورت ادامه دار شدن این امر با آن‌ها برخورد و پلمپ کنند.

خبرنگار:صلاح‌خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن