بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63130
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 آبان 99 4:09 ب.ظ

تیم شنای پتروشیمی جم ، قهرمان مسابقات آبهای آزاد پارس جنوبی

ثلاث- تیم شنای پتروشیمی جم در مسابقات شنای آبهای آزاد منطقه پارس جنوبی، گرامیداشت هفته تربیت بدنی شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم شنای پتروشیمی جم قهرمان مسابقات آبهای آزاد پارس جنوبی™CùMJA>þ

تیم شنای پتروشیمی جم در مسابقات شنای آبهای آزاد منطقه پارس جنوبی، گرامیداشت هفته تربیت بدنی شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم ، تیم شنای مردان پتروشیمی جم در مسابقات شنای آبهای آزاد، ویژه شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس جنوبی که به مدت یک روز در تاریخ ۲۸ مهرماه و به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در اسکله هتل شیرینو برگزار شد شرکت کرد و با کسب مقام قهرمانی به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و در دو رده سنی زیر ۳۵ و بالای ۳۵ سال و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد تیم پتروشیمی جم با ۴ ورزشکار موفق به احراز مقام قهرمانی شد و تیم های پازارگاد و مرجان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
نفرات تیم شنای پتروشیمی جم آقایان مهدی صادق زاده ، محمد دیانت، اردوان صادقی پور و ناصر مرادی بودند که به ترتیب حائز رتبه های اول ، دوم ، دوم و سوم شدند. ورزش در دوران کرونا محدودیت نیست، شیوه جدیدی از انجام یک ضرورت است.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن