بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63240
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 دی 99 2:14 ب.ظ

پیام تسلیت پتروشیمی جم به مناسبت درگذشت یکی از پرسنل های این شرکت

  متاسفانه صبح امروز با خبر شدیم یکی از همکاران عزیزمان از پرسنل شرکت جم صنعتکاران، شاغل در واحد HSE پس از چند روز درگیری با بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار آن مرحوم و همکاران پرتلاش ایشان در آتش نشانی، از درگاه الهی برای آن عزیز از […]

انالله و انا الیه راجعون

 

متاسفانه صبح امروز با خبر شدیم یکی از همکاران عزیزمان از پرسنل شرکت جم صنعتکاران، شاغل در واحد HSE پس از چند روز درگیری با بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار آن مرحوم و همکاران پرتلاش ایشان در آتش نشانی، از درگاه الهی برای آن عزیز از دست رفته غفران و صبر جذیل برای بازماندگانش را مسئلت می‌نماییم.

همچنین از کلیه همکاران محترم و پرسنل مجموعه پتروشیمی جم تقاضا می‌شود با حساسیت و توجه بیشتری، توصیه‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا را جدی گرفته و ضمن توجه به مصوبات کمیته بحران و همراهی با آن،  توصیه‌ها و محدودیت‌های ایجاد شده را جدی بگیرید.

حذف ترددها، نشست‌های غیر ضروری، تب سنجی، مرخصی ۲ هفته‌ای به کارکنان دارای ریسک بالا و بیماری زمینه‌ای، کاهش ساعت اداری، پالایش مدام وضعیت سلامتی کارکنان و سایر اقدامات بهداشتی و ایمنی در حال انجام، همه و همه برای حفظ سلامتی کارکنان و خانوادگی گرامی آنها بوده و قطعاً با همیاری و همکاری یکایک شما عزیزان توان بیشتری در مهار بیماری خواهد داشت.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن