بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63593
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 11 بهمن 99 2:24 ب.ظ

۷ پروژه بندری دهه فجر در استان بوشهر بهره‎‌برداری می‌‎شود

ثلاث-مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزان با دهه فجر امسال هفت پروژه دریایی و بندری با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان به بهره‏‌برداری می‌‎شود.


سیاوش ارجمندزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه‌ها شامل سیستم اطفای حریق و برق‌رسانی به اسکله ثابت بندر مروارید جزیره خارگ با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، ترمینال مسافری، تعمیر اساسی تاسیسات محوطه و گیت مترویی درب کامیونی بندر بوشهر، اجرای اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته بندرهای دیلم، بوالخیر با ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار است.

ناوتکس نوعی خدمات مخابراتی است که به منظور کمک به ایمنی کشتی‌ها و امنیت تردد آنها در دریا از طریق ارسال پیام‌ها و اخطارهای هواشناسی به صورت متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارجمندزاده ادامه داد: تجهیز و راه‌اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافری بندر بوشهر با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تجهیز آشیانه جایروپلین، مجموعه خلیج فارس، پمپ خانه آتش‌نشانی و برج کنترل دریایی بندر دیلم به سیستم اعلام حریق و ساخت و خرید ۲مخزن سوخت اضطراری شناورهای ناجی با هزینه چهار میلیارد ریال اعتبار و تجهیز برج‌های کنترل بنادر تابعه به سیستم تامین بی وقفه برق  ای‌پی‌اس با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌‎های افتتاحی بندری و دریایی استان بوشهر برای دهه فجر است.

وی افزود: بهره‌برداری از مجموع این پروژه‌ها گامی موثر در ارتقاط سطح کیفی خدمات بندری و رضایت‌مندی هر چه بیشتر جامعه هدف می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن