بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63681
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 بهمن 99 11:20 ق.ظ

کلنگ زنی یکی از پروژه های سیراف توسط خبرنگار ثلاث

ثلاث-در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در بخش سیراف با دستور فرماندار شهرستان کنگان برای اولین بار در تاریخ شهرستان، پروژه‌های بخش سیراف توسط خبرنگار ثلاث کلنگ‌زنی شد.


به گزارش ثلاث، سیدعلی پاک‌نژاد در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بخش سیراف ضمن تبریک دهه فجر اظهارداشت: خوشبختانه امسال باتوجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که کشورمان با آن مواجه بود، ۱۰۳پروژه با اعتبار هشتصد و ۵۰میلیاردتومان در سطح شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروز در بخش سیراف ۳۰ پروژه با اعتبار ۳۴میلیاردتومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز گردید.

وی ضمن تبریک به مردم شریف بخش سیراف عنوان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی از جمله عمران شهری،روستایی، آموزش و پرورش،آب،برق و.. می‌باشد.

فرماندار کنگان بیان کرد: در دهه فجر امسال سعی کردیم تمام پروژه‌های دهه فجر را به صورت تجمیعی افتتاح کنیم تا کار خدمت رسانی در ادارات به مردم تعطیل نشوند.

به گزارش ثلاث، در پایان این مراسم به دستور فرماندار شهرستان کنگان پروژه پارک محله‌ای به نمایندگی از پروژه‌های بخش سیراف توسط خبرنگار ثلاث کلنگ‌زنی شد.

این اتفاق برای اولین بار در تاریخ شهرستان کنگان صورت می‌گیرد و این نشان از توجه مسولین شهرستان به جایگاه خبر و اطلاع رسانی است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن