بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64006
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 اسفند 99 9:33 ق.ظ

واکنش مدیرفروش کارخانه سیمان ساروج کنگان به کلیپ منتشر شده درخصوص این کارخانه

ثلاث-مدیر فروش کارخانه سیمان ساروج کنگان در خصوص کلیپ اخیر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این کارخانه، واکنش نشان داد و جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش ثلاث،مدیر فروش کارخانه سیمان ساروج کنگان در خصوص کلیپ اخیر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این کارخانه، واکنش نشان داد و جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه داد.

مردم خوب و‌فیهم شهرستان کنگان و شهرستانهای همجوار

متاسفانه عده ای با منتشر کردن کلیپی در فضای مجازی بدون علم به موضوع و آگاهی از محصولات تولیدی کارخانه سیمان کنگان شایعاتی در مورد صادرات سیمان این کارخانه در فضای مجازی منتشر کرده اند
به اطلاع مردم فهیم منطقه علی الخصوص مردم کنگان می رساند که فیلم پخش شده مربوط به محصول کلینکر تولیدی کارخانه سیمان کنگان می باشد و هیچ سیمانی از این کارخانه صادر نگردیده است. ضمناً کارخانه سیمان کنگان بنا به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی که نسبت به حوزه پیرامونی خود (خصوصاً شهرستان کنگان به عنوان میزبان کارخانه) دارد ،روزانه بطور تقریبی میزان ۱۲۰۰ تن سیمان به مبلغ ۱۶۸۹۵۰ ریال(معادل شانزده هزار و هشتصد و نود و پنج تومان) بابت هر کیسه با نظارت سازمان صنعت و معدن شهرستان کنگان بین عاملین و مصالح ساختمانی های مورد تایید آن نهاد در سطح شهرتوزیع میگردد و این کارخانه هیچ نظارتی و مسئولیتی بر قیمت ها و نحوه پخش و فروش محصول درسطح شهرهای همجوار ندارد.
همچنین باتوجه به بالا رفتن هزینه های مواد اولیه و قطعات و ماشین آلات خارجی کارخانه و پرداخت حق و حقوق ۵۰۰نفر از پرسنل مشغول بکار در این کارخانه و شرایط تحریم های ظالمانه که مشکلات بسیاری برای این مجموعه تولیدی بوجود آورده است و در راستای سیاستهای کلان کشور این مجموعه نیاز به صادرات محصولاتی مانند کلینکر دارد که بتواند با ارز آوری علاوه بر کمک به اقتصاد کشور، هزینه های بالای خود را پرداخت کند. عدم صادرات محصولات کارخانه باعث میشود که کارخانه نتواند به تولید خود ادامه دهد و این امر باعث آسیب اجتماعی ، روانی و همراه با بیکاری کارکنان مجموعه خواهد شد که خسارتهای جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت./کنگان‌نیوز

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن