بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64082
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 اسفند 99 11:34 ب.ظ

اخبار انتخاباتی؛

پوریا فولادی : برای انتخابات شورای شهر کنگان در حال بررسی و ارزیابی شرایط هستم

ثلاث- عمده افرادی که نامشان برای حضور در انتخابات بر سر زبان ها جاریست، از قشر جوان و تحصیل کرده  هستند که مایلند در کارهای اجرایی و تصمیم گیری برای شهر خود نقش آفرین باشند.

 

 

به گزارش ثلاث از فردا صبح به مدت یک هفته ثبت نام برای کاندیداتوری شوراهای شهر و روستا در تمام کشور آغاز میگردد.

بر همین اساس در بندر کنگان نیز به عنوان سومین شهر پر جمعیت استان بوشهر ( پس از بوشهر و برازجان )   تب انتخاباتی بالا گرفته است و افراد زیادی برای حضور در عرصه خدمت رسانی به مردم در کسوت شوراهای اسلامی اعلام امادگی کرده اند.

عمده افرادی که نامشان برای حضور در انتخابات بر سر زبان ها جاریست، از قشر جوان و تحصیل کرده  هستند که مایلند در کارهای اجرایی و تصمیم گیری برای شهر خود نقش آفرین باشند.

شنیده های انتخاباتی ثلاث حاکی از آن است که پوریا فولادی از چهره های خوش نام، تحصیل کرده و با تجربه کنگان، در حال رایزنی، دیدار چهره به چهره، نشست با افراد معتمد و تاثیرگذار و نخبگان شهر می باشد.

بر همین اساس خبرنگار ثلاث برای پی بردن به اینکه پوریا فولادی قصد حضور در انتخابات دارد یا خیر، با وی تماس تلفنی برقرار کرد و راجع تمایل وی برای حضور در انتخابات شورای شهر کنگان سوال گرفت.

پوریا فولادی ضمن قدردانی از پیگیری مجدانه خبرنگار ثلاث برای این موضوع، در پاسخ به این سوال، گفت: واقعیت این است که هنوز در حال بررسی و ارزیابی شرایط این دوره از انتخابات هستم.   

 .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن