بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64188
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 اسفند 99 4:30 ب.ظ

اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان کنگان مشخص شدند

ثلاث-اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان کنگان با حضور فرماندار و معتمدین شهرستان مشخص شدند.


فرماندار کنگان در جلسه انتخاب معتمدان هیات اجرایی این شهرستان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و گرامی داشت ۲۲ اسفند روز شهید و یادآوری یاد رشادت‌های ایثارگران در طول دوران چهل و دو ساله انقلاب اسلامی مطالبی را در این خصوص بیان داشتند.

پاک نژاد ادامه داد: هیأت اجرایی انتخابات باید در فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود.
فرماندار بیان نمود: در ترکیب معتمدان پیشنهادی اقشار مختلف شهرستان به ویژه اصناف و بازار، روحانیت ، مدیران با تجربه، خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت مقید بودن به اخلاق در برگزاری انتخابات افزود: اعضای هیات اجرایی فارغ از هر گونه نگاه حزبی، جناحی و سلیقه ای با حفظ بی طرفی باید برای انجام وظایف قانونی تعیین شده اقدام کنند.

پاک نژاد برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را از مهمترین اهداف مجریان انتخابات برشمرد و تصریح کرد: برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی پر شور تلاش می‌کنیم.

نام‌نویسی شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ثلاث،در این نشست معتمدین شهرستان کنگان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، درویش رستگار، عبدالرضا طهماسبی ،عمار جعفری، یوسف حقیقت، عسکر زیبا ،علی اکرمی، علیرضا سطحانیان، حسن دوراهکی و شیخ علی محمدی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان و علی منفرد اسماعیل کمالی، غلامحسین خیاط، عقیل عبداللهی پور و مجتبی طاهری زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن