بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64225
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 اسفند 99 12:41 ب.ظ

داریوش حسینی کنگانی:

از لطف همشهریان برای دعوت بنده به انتخابات قدردانی میکنم/ بنا به مشکلاتی، قادر به شرکت در انتخابات این دوره نیستم

ثلاث- داریوش حسینی کنگانی گفت: از لطف همشهریان برای دعوت بنده به انتخابات قدردانی میکنم/ بنا به مشکلاتی، قادر به شرکت در انتخابات این دوره نیستم.

به گزارش ثلاث، امسال با شروع ثبت نام داوطلبان برای انتخابات شوراها، شاهد حضور چهره های جدید و تحصیل کرده زیادی بودیم. در کنار این چهره ها، تعداد زیادی از شوراهای کنونی شهرها نیز اقدام به ثبت نام کرده اند که این موضوع باعث جذابیت انتخابات در روز موعود خواهد شد و به اصطلاح تنور انتخابات را حسابی گرم خواهد کرد و از طرفی دیگر ، مردم می توانند از میان   کاندیداهای پر تعداد، گزینه های خود را انتخاب کنند.

در این میان برخی چهره ها با استقبال عمومی خوبی مواجه شده اند.

داریوش کنگانی از فعالین اجتماعی و بازاریان خوش نام و تحصیل کرده کنگان است که در این دوره بنا به استقبال عمومی و تماس های زیاد مردمی که با وی گرفته شد، از او برای ثبت نام در این انتخابات دعوت به عمل آمد.

اما کنگانی بنا به دلایلی که در ادامه می خوانید ضمن تشکر از آحاد مردمی که از وی برای حضور در انتخابات دعوت کردند، عذرخواهی کرد.

در ادامه متن را می خوانید:

 

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

 

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعاً بَصیرا»

((خداوند به شما فرمان مى دهد که امانت ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامى که میان مردم داورى مى کنید، به عدالت داورى کنید، خداوند، اندرزهاى خوبى به شما مى دهد. خداوند، شنوا و بیناست.))

 

با عرض سلام  خدمت همشهریان عزیزکنگانی که همواره محبت شان شامل حال این حقیر شده است.

در این ایام و با نزدیک شدن به زمان مقرر شده برای ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و‌ روستا، تماس های بسیاری از جانب دوستان و مردم خوب شهرکنگان در رابطه با ثبت نام این حقیر در این دوره از انتخابات شورا دریافت نموده ام که برخود فرض دانستم پاسخگوی لطف این عزیزان باشم و این چندکلام را به پاس محبت های بیکران شما مردم به رشته تحریر در بیاورم.

از سال۱۳۹۱که پس از چندین سال  دوری از دیار خود مجددا به کنگان بازگشتم همواره در تلاش بوده ام که به عنوان  یک شهروند، در حوزه پیرامونی و حل مشکلات مردم و شهر  مفید واقع بشوم و در کنار فعالیتهای تجاری و‌ حضور در بازار همواره در تلاش بودم  که در کنار دلسوزان شهر و مطالبه گران و کسانی که دل درگرو آبادانی این آب و خاک دارند برای آبادانی و رشد و توسعه کنگان کوشش نمایم و به کمک رسانه که اعتقاد دارم یکی از بالهای مهم توسعه و رشد جامعه است به ارتقا کیفی حوزه پیرامونی خود کمک کنم و بسیار امیدوارم با یاری پروردگار و لطفی که همشهریان عزیز به اینجانب دارند به رسالتی که در پیش گرفته ام با قدرت و صلابت همچون گذشته ادامه بدهم…..

اکنون در این مقطع زمانی بنا به دلایلی که در ذیل به بخشی از آن اشاره شده که قابل بیان در فضای عمومی می باشد، در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرکنگان نام نویسی نخواهم کرد.

 

اینجانب مدتی است که بدلیل کسالت همسرم تمام تلاش و وقت خود را برای بهبودی ایشان و اینکه بتوانند سلامتی کامل خود را  بعد از عمل جراحی سختی که در ماه های گذشته داشته مجددا بدست بیاورد بکار گرفته ام  و لازم است برای ادای حقوق کامل مردم در قبال پذیرش یک مسئولیت ابتدا حقوق خانوداه خود را ادا کنم. همچنین خود نیز به احتمال بسیار زیادی بنا به نظر پزشک ناچار باشم در آینده ای  نه چندان دور به بدلیل عارضه ای که در ناحیه دیسک کمر دارم، خود را به تیغ جراحان بسپارم که از همه شما عزیزان التماس دعای خیر برای بهبودی و سلامتی خود و خانواده ام دارم واینکه قصد دارم در صورت فراهم شدن شرایط به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازم تا به دانش خود نسبت به مسائل روز بیافزاییم و بتوانم روزی به حل مشکلات این آب و خاک بپردازم و مفید تر از امروز برای جامعه واقع شوم.

دلایل فوق برای عدم حضور در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر کنگان برای حقیر کفایت می کند اما دلایل مهم تری نیز وجود دارد که در حال حاضر از بیان آن اجتناب می کنم و قضاوت و داوری را به خدای سبحان و گذر زمان می سپارم تا حقایق آشکار شود.( إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ)

همه موارد فوق چه آنچه که بیان شد و چه آنچه که به آن اشاره نشد برای عدم حضور اینجانب در عرصه انتخابات منجر شد که به این جمع بندی برسم که در صورت راهیابی احتمالی به شورای شهر نتوانم تمام وقت خود را در انجام این مسئولیت خطیر و مقدس که از اعتماد مردم نشات گرفته صرف کنم و از طرفی کوتاهی و کم کاری در این جایگاه به منظره خیانت به اعتماد و حق و حقوق مردم میدانم ،رای و نمایندگی مردم در هر سطح و جایگاهی امانتی است که هر فرد یا شخصی عهده دار این امانت شد، می بایست تمام وقت و کوشش خود را برای پاسداری از حقوق و حفظ امانت مردم بکار گیرد اگر به چنین جمع بندی برسد که نمی تواند پاسخگوی مردم باشد و مشکلات آنان را حل کند و عهده دار مسئولیت و امانت مردم شود فردای قیامت در پیشگاه خداوند سبحان می بایست پاسخگوی حق الناسی باشد که بر ذمه اش قرار دارد.( وَإِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَه وَلَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَهٌ، وَأَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ فَوْقَکَ…… فرماندارى تو براى تو وسیله آب و نان نیست، بلکه امانتى است در گردنت و تو از سوى مافوق خود(بزرگترین مافوق انسان ها خداست) تحت مراقبت هستى)(نهج البلاغه نامه ۵ خطاب به اشعث بن قیس فرماندار آذربایجان) و از طرفی سالها تلاش نموده ام که معلومات و‌ شناخت خود نسبت به این حوزه  را کامل کنم و مشتاق بودم که برنامه و اهداف خود را بصورت حضوری خدمت دوستان همشهریان  ارائه نمایم ،اما نتوانستم وجدان خود راضی کنم و بیم آن را داشتم که امروز وعده ای به مردم دهم که فردا از انجام آن عاجز باشم و امروز مسئولیت امانتی از مردم را بر عهده گیرم که با توجه به شرایط پیش رو  فردا در حفظ آن نتوان  باشم( قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ………….. وَالَّذِینَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ)

لذا در این شرایط سخت اقتصادی و بحران ویروس کرونا تصمیم بر آن شد که مزاحم دوستان و‌همشهریان خود نشوم.

احساس قلبی اینجانب آن است  که در این شرایط در کنار مردم و دوستانم بمانم و باعث رنجش و دوری آنها که همیشه به من لطف داشته اند از خود نشوم و یا با حضور من دوستانی مجبورشوند علی رغم میل باطنیشان تن به کاری بدهند که شاید تمایلی به انجام دادن آن نداشته باشند.

امیدوارم اگر عمری باقی بود با فراغ بال بیشتر و کسب تجربه و آگاهی و تدوین برنامه ای مناسب تر و نزدیک به واقعیت ها و با لطف پروردگار که همیشه شامل حال اینجانب شده است در صورت جلب اعتماد مردم در زمانی مناسب  دین خود را در حق مردم  شهر و دیارم ادا کنم و خدمتگزار آنان باشم.

 

خدمتگزار مردم خوب و شریف کنگان

داریوش حسینی کنگانی

۲۵/۱۲/۱۳۹۹

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن