بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64228
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 اسفند 99 6:50 ب.ظ

دیانی، عضو شورای کنگان:

تهمت های زیادی در فضای مجازی روانه مسئولین می شود/ این فضا، بسیار مسموم و مایوس کننده است

ثلاث- عضو شورای اسلامی شهر کنگان گفت: تهمت های زیادی در فضای مجازی روانه مسئولین می شو. این فضا، بسیار مسموم و مایوس کننده است.

 

فاطمه دیانی عضو کنونی شورای اسلامی بندر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: دوره بسیار سختی را در شورای پنجم پشت سر گذاشتیم و هم اکنون در ماه های آخر آن قرار داریم.

وی افزود: حقیقتا سختی، فشردگی، دوندگی برای کار و خدمتگزاری شاید اندکی جسم انسان را تحت تاثیر و فشار قرار دهد اما آنچه من را به لحاظ روحی خسته کرده است، فضای مجازی می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کنگان اظهار کرد: ما در فضای مجازی از طرف برخی افراد شاهد بدترین تهمت ها و فحاشی ها هستیم. این موضوع به قدری تند و زننده است که واقعا به لحاظ روحی نیز ما را تحت تاثیر قرار داده است.

دیانی ادامه داد: کار در شورا واقعا انرژی و دوندگی زیادی را می خواهد که بنده و همکارانم هرچه در توان داریم را گذاشته ایم. جاهایی نیز که انتقادی وجود دارد،  علاوه بر دفتر شورا، درب منزلان به روی همه باز است و گوشیمان نیز روشن می باشد و عزیزان میتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را از هر راهی که مد نظرشان است ، به سمع و نظر اعضای شورا برسانند.

وی گفت: با این وجود شاهدیم که توهین ها و تهمت ها در فضای مجازی به شکل فزاینده ای زیاد شده است و هیچ نظارتی روی فضای مجازی نیز انجام نمی شود. به هر حال ما نیز مانند باقی مردم خانواده و دوست و بستگانی داریم که در فضای مجازی این توهین ها را می خوانند و واقعا از این همه هجمه، گاها احساس دلسردی می کنیم و این مسئله برای من واقعا قابل هضم نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کنگان انتقاد کرد: افرادی هستند که بدون اثبات تهمت، فضای مجازی را مسموم می کنند و آبروی مسلمانی را می برند و این عین بی انصافی است.  ما در شورا از تمام پیشنهادات خوب که شهر را به مسیر صحیح و احسن، متحول کند و سوق دهد، استقبال می کنیم.

دیانی تصریح کرد: وقتی اعضای شورا در دسترس عموم هستند و در همسایگی شهروندان در همین شهر زندگی میکنند، نیاز نیست که فضای مجازی رابط بین اعضا شورا و مردم و متخصصین امر باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    اگر خسته کننده وتحت فشار بودید مجددا ثبت نام نمی کردید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن