بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64273
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اسفند 99 1:41 ب.ظ

بندر کنگان نیازمند سند جامع و راهبردی است

یک فعال اجتماعی گفت: بندر کنگان نیازمند سند جامع و راهبردی دارد تا قابلیت منابع انسانی و ظرفیت چندبعدی و مزایای کنگان را به خوبی بشناسد و از آن استفاده کرد.

خبرنگار ثلاث پس از ثبت‌نام عبدالمجید اورا دلیل حضور وی و ثبت‌نام را جویا شد، وی در پاسخ به این سؤال گفت:با عرض سلام خدمت شما و مخاطبین محترم ثلاث. بنده بیست سال است که در قالب‌های مختلف رسانه از چاپ کاغذی تا ده سال اخیر رقمی ( مجازی) آن مطالبات کنگان را مطرح می‌کرده‌ام و هر بار در انتخابات مختلف بر اولویت اول اهداف متنوع عمومی یعنی برنامه‌ریزی تأکید داشته‌ام چراکه مزایا و مزیت‌های متعدد کنگان بی‌نظیر است.

وی افزود:متأسفانه بسیاری از شهروندان از منافع این مزایا بهره‌ی چندانی نبرده‌اند، دلیل آن واضح است، هیچ‌گاه سند راهبردی جامعی که  قابلیت منابع انسانی و ظرفیت چندبعدی و مزایای کنگان هنوز ناشناخته را به نحوی شایسته بازشناسد و برای بهره‌مندی عموم تعریف کرده و بر اساس آن پاسخگوی همشهریان باشد نداشته‌ایم و از همین منظر توسعه‌ی متوازنی نیز به دست نیاورده‌ایم.

اورا ادامه داد: ابنیه ، عمارات ، اماکن مسکونی و فروشگاه‌های و حتی دستگاه‌های سازمانی بسیاری که به خاطر کسری زیرساخت‌های شهر نتوانسته‌اند ، پاسخگوی کافی خدمات‌خواهی شهروندان  به‌ویژه در عرصه‌ی مدیریت شهری باشند، بنده در اینجا لازم دیدم که بسیاری از ایده‌ها و مطالبات و نظرات صاحب‌نظرانی که کنگانی آباد و زیبا و برخوردار می‌خواهند و آن را سخت دنبال می‌کنند با خود برای  طراحی و عملیاتی کردن و پیگیر بودن به درون شورای شهر انتقال بدهم.

وی اظهار داشت: طبیعی است که  شورا در همه‌ی این‌ها نقشی وافر دارد اموری که مستقیم به خودش مربوط می‌شود و مواردی که می‌تواند بامهارت نرم در ابعاد چانه‌زنی و رایزنی  در ایجاد آن نقش‌آفرینی کند.

اورا در پایان گفت:امیدوارم این بار همشهریان با اعطای فرصتی و میدانی حتی برای یک‌بار هم که شده، بنده را محَک بزنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن