بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64362
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 6 فروردین 00 10:44 ب.ظ

وضعیت قرمز کرونایی در انتظار استان بوشهر

ثلاث-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با افزایشی شدن مبتلایان در موج چهارم باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر باشیم.

وضعیت قرمز کرونایی در انتظار استان بوشهر

به گزارش ثلاث، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیح داد: اکنون ۱۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴ بیمار با دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر تعداد فوتی‌های کرونایی این استان تاکنون ۹۱۲ نفر دانست و بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر افزون بر ۲۲ هزار و ۳۱۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۹۶ درصد آنان بهبود یافته‌اند.

وی تصریح کرد: اکنون از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۴ شهرستان آن شامل بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان در وضعیت نارنجی و مابقی در شرایط زرد قرار دارد و اکنون با افزایشی شدن مبتلایان در موج چهارم باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر باشیم.

کشمیری خاطرنشان کرد: در این شرایط ضمن پرهیز از دورهمی و تجمعات باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کرد چراکه سفر، زمینه انتقال ویروس به مسافران را تسریع می‌دهد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن