بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64899
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 اردیبهشت 00 3:00 ب.ظ

شناور حامل ۵۵ میلیارد ریال قاچاق در کنگان توقیف شد

ثلاث-فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: دریابانان کنگان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

شناور حامل ۵۵ میلیارد ریال قاچاق در کنگان توقیف شد

به گزارش ثلاث، سردار ولی الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان کنگان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: پس از بازدید مأمورین از شناور توقیفی، تعدادی کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل ۹۰ دستگاه کیس کامپیوتر، ۶۶۰ دستگاه مودم وایرلس، ۵۵ دستگاه مانیتور، ۷۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۴۶۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، پنج هزار عدد لوازم بهداشتی، ۶۰ دستگاه لباسشویی و… کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان ۵۵ میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن