بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65163
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 20 خرداد 00 11:15 ق.ظ

در شهرک پردیس جم:

نمایشگاه صنایع دستی کنگان افتتاح شد

ثلاث-نمایشگاه صنایع دستی شهرستان کنگان به همت مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان در شهرک پردیس جم افتتاح شد.

سیدمصطفی جعفری در گفتگو با ثلاث در خصوص نمایشگاه صنایع دستی شهرستان کنگان اظهار داشت: به دنبال این بودیم که بتوانیم یک نمایشگاهی از صنایع دستی شهرستان‌ کنگان و شرکت تعاونی کوثر کنگان برای بازدید عموم برگزار کنیم.

سرپرست روابط عمومی منطقه پارس ۲ کنگان افزود: به دلیل وجود ویروس کرونا نتوانستیم این نمایشگاه را برپا کنیم اما تصمیم گرفتیم در حد یک غرفه بزرگ‌ این کار را در شهرک پردیس جم و با همکاری مجتمع آموزشی این شهرک ، انجام دهیم.

وی ادامه داد: دیروز هم به مناسبت راهپیمایی محیط زیست که در این شهرک برگزار شد، این‌غرفه را افتتاح کردیم و اکنون نیز دایر می باشد.

جعفری عنوان کرد: جلسات متعددی در این خصوص داشتیم و بر خود لازم می‌دانم که از مهندس باژوند سرپرست مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان که الحق و الانصاف در این راه سنگ‌تمام گذاشتند ، خانم سلطانی مدیرعامل شرکت تعاون روستایی زنان کوثر و رئیس اتحادیه فرش دستباف شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، آقای زیبا رییس اداره تعاونی کنگان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین شیخی مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی جم که در این راه بسیار همکاری کردند و سنگ تمام گذاشتند، صمیمانه قدردانی کنم.

وی گفت: این نمایشگاه از ۱۸ خردادماه لغایت ۲۴ خرداد برقرار است و علاقمندان می‌توانند با رعایت پرتکول های بهداشتی برای بازدید مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن