بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65283
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 تیر 00 9:53 ب.ظ

مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان به ثلاث گفت:

عرضه بنزین یورو ۴ در کنگان از سر گرفته شد

ثلاث- مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان خبر داد: عرضه بنزین یورو ۴ در کنگان از سر گرفته شد.

 

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، از اواخر سال ۱۳۹۹ که بنزین یورو ۴ بنا به دلایلی از جمله کمبود و عدم عرضه در استان، عرضه آن در کنگان نیز متوقف شد، موجی از گلایه های مردمی نیز نسبت به این موضوع ایجاد شد.

کنگانی نیز که میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی هستند به شدت نسبت به این موضوع گلایه مند بوده و بارها از طرق مختلف این گلایه و اعتراضات خود را به نهادهای حاکمیتی شهرستان و رسانه ها از جمله هفته نامه ثلاث جنوب منتقل کردند. ثلاث جنوب نیز بر حسب وظیفه و پیگیری این خواسته ی به جا و منطقی شهروندان، این موضوع را بارها از مسئولین جایگاه های سوخت به ویژه ستاره خلیج فارس کنگان پیگیر شد.

سید کاظم پاکنژاد مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار کرد: حسب پیگیری های هفته نامه ثلاث جنوب و همچنین درخواست های مردمی، و بنا به پیگیری های مجدانه فرماندار شهرستان کنگان عرضه بنزین یورو ۴ مجددا پس از توقفی چند ماهه در این جایگاه سوخت آغاز شد.

پاکنژاد گفت: دلیل توقف عرضه بنزین یورو ۴ در کنگان کمبود این سوخت بوده است که ممکن است در آینده نیز به شکل مقطعی مجددا رخ دهد.

وی افزود: جا دارد از جناب اقای نیک تاج مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی استان بوشهر بابت همکاری و حسن نیتشان نسبت به کنگان به شکل ویژه قدردانی نمایم. با وجود کمبود بنزین یورو ۴ ، جناب آقای نیک تاج ، جایگاه سوخت ما را تامین کردند.

پاکنژاد در پایان گفت: جا دارد از نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای دفاع از حق و حقوق جایگاه داران[سوخت] در سطح کشور، قدردانی نمایم.

بنزین یورو ۴ به لحاظ کیفیت، به لحاظ زیست محیطی، به لحاظ میزان مصرف و همچنین جلوگیری از  آسیب به برخی قطعات داخلی خودروهای تولیدی سال ها ۹۳ تا کنون بسیار ارزشمندتر از بنزین یورو ۲ است.

کمترین حق مردم شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی ، بنزین یورو ۴ است.

انتظار مردم از مسئولین مربوطه این است که بنزین یورو ۴ را با یک شرایط پایدار در شهرستان کنگان عرضه کنند که دیگر شاهد توقف گاه و بیگاه آن در شهرستان نباشند. در ۴ ماه گذشته ، عرضه بنزین یورو ۴ در جایگاه های سوخت کنگان متوقف شده بود که دلیل ان کمبود این سوخت در استان عنوان شده بود. از تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰ عرضه بنزین یورو ۴ مجددا در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مهدی says:

    سلام بنزین یورو ۴نباید فقط برای شهر کنگان باشدآیا سه جایگاه بندرسیراف هم که در قلب پارس جنوبی هم قرار دارد و تمامی وسایل نقلیه ای که از این سه جایگاه سوخت گیری می‌کنند برای فعالیت های موجود در پارس یک و پارس دو مشغول بکارند از مسولان می‌خواهیم درون شهرستان تبعیض قائل نشوید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن