بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65296
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 تیر 00 9:19 ق.ظ

بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان اختصاص یافت

ثلاث-فرماندار کنگان گفت: بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اختصاص یافت و در ۲۱ فصل میان ۳۴ دستگاه اجرایی برای ۱۳۰ پروژه عمرانی توزیع شد.

به گزارش ثلاث،سید علی پاک نژاد فرماندار کنگان در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این کمیته تعیین‌کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه شهرستان است اظهار داشت: تصمیمات کمیته برنامه‌ ریزی قطعا در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان شهرستان در بخش‌های مختلف نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی قطعا پاسخگوی نیازها و اولویت بندی‌های ما نیست اشاره کرد و گفت: باید از آنچه داریم با یک برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند استفاده درست داشته باشیم.
فرماندار کنگان بیان نمود: جلسه کمیته برنامه ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی محسوب می شود چرا که نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت .

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان اولویت توزیع اعتبارات در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و اظهارداشت:مدیران دستگاههای اجرایی از طریق اداره کل دستگاه های مربوطه پیگیرجذب اعتبارات از استان و اعتبارات ملی باشند.

پاک نژاد گفت: انتظار ما از مدیران شهرستان این است که با جدیت اجرای طرح ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند .

وی ادامه داد: مدیران در اجرای پروژه‌ها به دنبال کیفیت باشند و حمایت و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت‌ها باشد.

با توجه به شرایط منطقه و تمام مشکلاتی که وجود دارد، انتظار است مدیران در اجرای پروژه‌ها جدیت را سرلوحه کاری خود قرار داده و با برنامه‌ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات، نظارت و کنترل بر پروژه‌ها داشته باشند

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه مردم بهترین قاضی در بحث نحوه اقدام و نظارت و عمل ما هستند، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با هم‌اندیشی، تحرک و افزایش کارایی در حوزه مدیریتی شهرستان ایفای نقش کنند..

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن