بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65351
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 تیر 00 9:34 ق.ظ

گراوند خطاب به نماینده دشتی و تنگستان:

شما حتی یکبار از سد خاییز بازدید نکردید/ سدی استاندارد به مردم تحویل می‌دهیم

ثلاث-استاندار بوشهر در واکنش به اعتراض نماینده دشتی و تنگستان درباره افتتاح سد ناتمام خاییز، گفت:شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

به گزارش ثلاث، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس که افتتاح سد خاییز را «خیانت» دانسته بود، بیان کرد: گاهی دوست نداشتم وارد بگو مگو‌ها شوم و همواره سعی کردم از طریق گفت‌وگو مسائل را حل کنم و از طریق تریبون‌های رسمی ورود نکنم، ولی وقتی خواندم که یکی از نمایندگان از واژه خیانت استفاده کرده ورود کردم و پاسخ می‌دهم.

او افزود: خیانت را کسانی کردند که هیچ کاری نکردند و کار‌ها را معطل کردند.

استاندار بوشهر ادامه داد: مدیریت استان افتخار می‌کند که در کمتر از سه سال، سد ۱۶ میلیون متر مکعبی خاییز را تکمیل کرده و این موضوع از بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

گراوند عنوان کرد: جناب کرمی نماینده محترم گفته‌اند که برای تبلیغات و بنر زدن این سد را افتتاح می‌کنیم، در حالی که ما نیازی به بنر و تبلیغات نداریم و کسانی که می‌خواهند با بنر و کار‌های نکرده از مردم رای بگیرند نیازمند بنر و تبلیغات هستند.

او با اشاره به کارهای صورت گرفته، گفت: از ۱۰ خوابگاه ورزشکاران استان ۵ خوابگاه در زمان بنده ساخته شده و از ۱۷۱ طرح بهداشت و درمان، ۱۶۰ طرح تکمیل شده است و کسانی به فکر بنر هستند که فقط با چند بلوک عکس می‌گیرند.

کسانی دنبال ژست سیاسی هستند که هزار تومان به شهرستان خود کمک نکردند

استاندار بوشهر ادامه داد: افتخار می‌کنم در دولتی کار کردم که در سخت‌ترین شرایط تحریمی و اقتصادی، خم به ابرو نیاورد و بالاتر از حد توان کار کرد.

گراوند بیان کرد: حرمت را حفظ می‌کنم، ولی کسانی به دنبال ژست سیاسی و انتخاباتی هستند و دنبال تبلیغات هستند که حتی یک هزار تومان نیز به شهرستان خود کمک نکردند.

او گفت: شیرینی این سد برای مردم تنگستان است و نخیلات شهرستان بیشترین بهره را از این سد می‌برند و اگر باران باریده بود این سد آبگیری هم شده بود. مقصر نباریدن باران ما نیستیم. کار خود را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم و یک سد استاندارد را تحویل می‌دهیم.

استاندار بوشهر خطاب به نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، عنوان کرد: شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

گراوند افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد و مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند که چه کسی کار کرده است. این سد در واقع سند افتخار استان بوشهر خواهد بود.

او بیان کرد: سد ارغون در یک سال ساخته شد و سد اخند نیز آماده آبگیری است و مردم می‌دانند که چه کسانی خیانت کردند و چه کسانی خدمت کرده‌اند و دلسوز هستند.

در این جلسه استاندار بوشهر به صورت ویژه از زحمات و تلاش‌های موثر کمال الدین شهریاری نماینده سابق مردم دشتی و تنگستان در مجلس برای به نتیجه رساندن سد خاییز تنگستان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن