بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65496
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 مرداد 00 5:29 ب.ظ

سیستم پشتیبان اکسیژن رسانی در بیمارستان کنگان راه اندازی شد

ثلاث- سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: دستگاه اکسیژن ساز سیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیمارستان امام خمینی کنگان نصب و راه‌اندازی شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: دستگاه اکسیژن ساز سیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیمارستان امام خمینی کنگان نصب و راه‌اندازی شد.
دکتر صادق مختارپور افزود: نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ بنا به نیاز اضطراری بخشهاهای بیمارستان کنگان به اکسیژن ، درخواست این دستگاه را با قید فوریت به دانشگاه علوم پزشکی استان دادیم که با موافقت ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر کشمیری، انتقال این دستگاه به بیمارستان مصوب شد.
وی ادامه داد: این دستگاه با هماهنگی و پیگیری واحد‌های کارپردازی، تجهیزات پزشکی، حراست و مدیریت این پروژه در اسرع وقت و با صرف هزینه بالغ بر یکصد میلیون تومان، کارهای انتقال، بستر سازی، اتصال و راه اندازی آن دستگاه انجام شد.
سرپرست بیمارستان کنگان عنوان کرد: خوشبختانه این دستگاه به عنوان پشتیبان دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستان هم اکنون در سرویس قرار دارد و با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه کار تولید اکسیژن را برای بخش های درمان در این روزهای سخت و بحرانی کرونا که حجم مراجعین ما بسیار بالاست، انجام می دهد.
دکتر مختارپور گفت: این دستگاه اکسیژن ساز پرتابل متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان به شکل امانی در اختیار ما قرار گرفته است .
گفتنی است این سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی کنگان کنگان است.
قیمت این دستگاه حدود ۳ میلیارد تومان است‌.

 

 

.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن