بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65757
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 15 شهریور 00 6:54 ب.ظ

در راه گسترش فعالیت های تعاونی برای رفاه حال مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

ثلاث- ثلاث- کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان گفت: ما متعهدیم با تمام توان در راه گسترش فعالیت ها در قالب تعاونی برای رفاه حال مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

 

به گزارش ثلاث، فاطمه حسین زاده کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان گفت:  تعاون به عنوان احیاگر ارزش های مبتنی برهمبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

وی افزود: بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش های مختلف اقدامی شایسته است که می تواند ضمن حفظ ارزش های معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز در بر داشته باشد.

کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان عنوان کرد: از آن جا که دولت محترم  سعی خود را در راستای  تجلی روح تعاون در جامعه معطوف داشته و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نیز شعار با تعاون کار ایجاد می کنیم تا به رفاه برسیم  را سرلوحه ی برنامه های خود قرار داده است، ما متعهدیم با تمام توان در راه گسترش فعالیت ها در قالب تعاونی برای رفاه حال مردم  شهرستان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

حسین زاده گفت: اینجانب در سومین روز از هفته تعاون ضمن تبریک به تمامی تعاونگران عزیز که در راه توسعه بخش تعاونی تلاش می کنند، ازدرگاه خداوند متعال تندرستی و سعادت آنان را خواستارم و امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است ، با تلاش و همت تلاشگران عرصه تعاون جهشی افتخار آمیز را در عرصه های مختلف کشور خصوصا تعاون را شاهد باشیم .

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن