بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65775
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 22 شهریور 00 3:33 ب.ظ

سرپرست بیمارستان کنگان:

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه گاز کشی بیمارستان کنگان

ثلاث- سرپرست بیمارستان کنگان گفت: پروژه گاز گشی بیمارستان کنگان به ۹۰ درصد پیشرفت رسید.

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب ، یکی از مصوبات در جلسه جمع‌بندی نواقص و مشکلات بیمارستان امام خمینی که به ریاست فرماندار شهرستان کنگان و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم جنوب استان ، امام جمعه شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر کنگان و رییس شبکه بهداشت شهرستان ( در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ ) برگزار گردید، » احداث شبکه گازرسانی در بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی کنگان« بود. پیگیری این مصوبه با فرماندار شهرستان کنگان بوده است. فرماندار شهرستان کنگان با رایزنی مستقیم با مدیران شرکت پتروپالایش کنگان و قانع کردن مدیران شرکت نامبرده ، این امتیاز ارزشمند را برای شهرستان و بیمارستان به دست آورد.  البته باید تمایل و رغبت مسئولین شرکت پتروپالایش کنگان برای این تعامل و همکاری را نیز تحسین و تمجید نمود.

در این خصوص نباید از پیگیری های مجدانه مدیران بیمارستان امام خمینی در یک سال اخیر برای احداث این زیر ساخت ارزشمند نیز غافل شد.

دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص به خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: در ابتدا جا دارد از پیگیری های ارزشمند فرماندار شهرستان کنگان در خصوص مصوبه پروژه گازکشی بیمارستان امام خمینی تشکر کنم.
وی افزود: تعهدات شرکت پتروپالایش کنگان جهت احداث شبکه گازرسانی به بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی(ره) کنگان تامین تمام هزینه های طراحی و اجرا است که به حمد لله از طرف مهندس قادری مدیرعامل محترم شرکت پتروپالایش کنگان در حال انجام است.

سرپرست بیمارستان کنگان عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. با نصب ایستگاه اندازه گیری گاز طبیعی در بیمارستان کنگان ، تقریبا این پروژه به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

دکتر مختارپور تصریح کرد: به عنوان مسئول بیمارستان کنگان از همکاری و مساعدت شرکت پتروپالایش کنگان در خصوص احداث شبکه گازرسانی به بیمارستان امام خمینی رضایت کامل دارم.
وی گفت: از همین طریق جا دارد از مهندس قادری مدیرعامل شرکت پتروپالایش و همچنین جناب مهندس شهنی میدانی مدیر مجتمع پتروپالایش کنگان صمیمانه به جهت همکاری ۱۰۰ درصد برای احداث پروژه گازرسانی به بیمارستان کنگان قدردانی کنم. جدای از بحث تعهد، مدیران این شرکت خود راغب و مایل به همکاری با مجموعه شهرستان و بیمارستان نیز بوده و هستند؛ این موضوع در جلسات متعددی که با مدیریت بیمارستان به شکل حضوری با این بزرگواران برای پیگیری و هماهنگی این پروژه برگزار گردید نیز به وضوح محسوس و قابل لمس بود.

گفتنی است با اجرای شبکه گاز رسانی در بیمارستان کنگان، مشکل پانسیون ها، آشپزخانه، دستگاه امحاء زباله و دیزل ژنراتور نیز در زمینه تامین گاز رفع خواهد شد.

شرکت ساباط گستران کنگان به مدیریت مهندس منصوری پیمانکار پروژه گازکشی به بیمارستان کنگان می باشد.

 

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن