بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65798
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 شهریور 00 11:38 ب.ظ

طرح مکمل یاری رایگان مگادوز ویتامین آ برای کودکان ۲ تا ۵ سال در شهرستان کنگان

ثلاث-  والدین محترم توجه فرمایند؛ طرح مکمل یاری با مگادوز ویتامین آ برای کودکان ۲ تا ۵ سال جهت تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشت و خانه های بهداشت هر ۶ ماه یکبار به صورت رایگان انجام می شود.

 

ثلاث جنوب: بحران ناشی از کووید ۱۹ می تواند پیامدهای نامطلوبی از جمله افزایش بیکاری، کاهش درآمد وتوانایی در خرید مواد غذایی خانوار و در ناهایت نا امنی غذایی در جامه را به همراه داشته باشد. سازمان جهانی بهداشت و صندوق حمایت از کوکان سازمان ملل متحد(یونیسف) با توجه به نقش ویتامین آ در تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های عفونی و مرگ و میر ناشی از آن در کودکان زیر پنج سال، دریافت مگادوز ویتامین آ برای کودکان زیر پنج سال به ویژه در مناطقی که کمبود این ویتامین یکی از مشکلات تغذیه ای می باشد را توصیه می نمایند.

والدین محترم توجه فرمایند؛ طرح مکمل یاری با مگادوز ویتامین آ برای کودکان ۲ تا ۵ سال جهت تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشت و خانه های بهداشت هر ۶ ماه یکبار به صورت رایگان انجام می شود./ واحد بهبود تغذیه جامعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن