بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65892
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 8 مهر 00 10:43 ب.ظ

اقدامی قابل تحسین؛

فاز دوم دانه پاشی برای پرندگان حیات وحش در ارتفاعات کنگان انجام شد

ثلاث- در اقدامی قابل تحسین فاز دوم دانه پاشی برای پرندگان حیات وحش در ارتفاعات کنگان انجام شد.

علی قنبری دبیر هیات کوهنوردی شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: فاز دوم دانه پاشی برای پرندگان حیات وحش در ارتفاعات شهر کنگان با مشارکت هیات کوهنوردی و جمعی از دوستداران محیط زیست ، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ( منطقه عملیاتی نار و کنگان ) ، اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انجام شد.

شایان ذکر است فاز اول این طرح با همت جمعی از کوهنوردان کنگانی ، حامیان محیط زیست  ، جهاد کشاورزی شهرستان و اداره حفاظت محیط زیست از طریق خرید دانه  ، دانه پاشی و تعبیه آبشخور در  تیر ماه سال جاری انجام شده است و فاز دوم این کار مورخ ۸ مهرماه ۱۴۰۰این طرح با مشارکت شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی و سایر گروه های ذکر شده اجرایی گردید.

خشکسالی های اخیر و کمبود آب و دانه حیات پرندگان را به خطر انداخته و ادامه و توسعه این اقدامات می تواند در جهت حفظ حیات وحش و تنوع زیستی شهرستان کمک شایانی نماید.

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان و هیات کوهنوردی شهرستان ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه از عموم مردم شهرستان و علاقمندان به طبیعت تقاضای همکاری و کمک در حفاظت از گونه های حیات وحش داشته و معتقد است حفاظت از طبیعت تنها با مشارکت همه مردم قابل دست یابی است.

از آقای احمد آذر یار ریاست محترم ادا ه محیط زیست کنگان و ریاست محترم بهره برداری نفت و گاز شرکت زاگرس جنوبی (منطقه عملیاتی نار کنگان) ،آقای فرامرزی ریاست محترم جهاد کشاورزی ،کوهنوردان  و دوستداران طبیعت به خاطر همکاریشان صمیمانه سپاسگذاریم.

.

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن