بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66033
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 مهر 00 7:05 ب.ظ

انجام ۳ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی در شهرستان کنگان

ثلاث- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان از انجام ۳ هزار فقره از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف شهرستان کنگان طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۴۰۰ خبر داد.

 

امین نیکنام افزود:طی شش ماهه نخست سال جاری از ۳ هزار فقره بازرسی های صورت گرفته، تعداد ۱۵۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل تعداد بازرسی ها ۴۶ % ، تعداد پرونده ۲۵ % و ارزش ریالی ۱۵۲۷ % افزایش را نشان می دهد.

ایشان با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد:طی مدت زمان مذکور تعداد ۱۰۲ گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل تعداد گشت های مشترک ۱۸۳ % ، تعداد پرونده تخلف ۶۵ % و ارزش ریالی ۴۴۴ % افزایش را نشان می دهد.

با اشاره به اینکه بازرسی ها بصورت روزانه در حال انجام است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی شکایات خود را از طریق سامانه گویا ۱۲۴-ستاد خبری اینترنتی۱۲۴-تلفن ۰۷۷۳۷۲۲۴۰۰۰ ثبت و درمیان بگذارند.

روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن