بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66113
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 آبان 00 4:38 ب.ظ

جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان سوخت رسانی را از سر گرفت/ جای نگرانی نیست بنزین به اندازه کافی وجود دارد

  سید کاظم پاکنژاد مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار کرد: مشکل سوخت گیری برطرف شده است و هم اکنون دو نازل از جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس راه اندازی شده است و در حال ارائه خدمات به مردم است. وی اذعان داشت: بخاطر مشکلاتی که امروز داشتیم، […]

 

سید کاظم پاکنژاد مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار کرد: مشکل سوخت گیری برطرف شده است و هم اکنون دو نازل از جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس راه اندازی شده است و در حال ارائه خدمات به مردم است.

وی اذعان داشت: بخاطر مشکلاتی که امروز داشتیم، حجم مراجعین به جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس بسیار زیاد است. از رانندگان عزیز تقاضا می شود، کسانی که خودروهایشان دارای سوخت کافی است فعلا مراجعه ننمایند تا ما بتوانیم در ابتدا خودروهایی که اولویت بالاتر دارند را سوخت رسانی کنیم.

پاکنژاد گفت: شهروندان گرامی مطمئن باشند که موجودی سوخت ما به اندازه کافی هست و جای نگرانی نیست .

وی در پاسخ به این سوال که مردم باید پس از این ماجرا منتظر گرانی بنزین باشند؟ گفت: خیر. به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست. اختلالی در سیستم وجود داشته که هم اکنون در جایگاه سوخت ما خدا را شکر رفع شده و به حالت عادی بازگشته ایم. فقط حجم مراجعین به قدری زیاد است که رانندگان خود از این وضعیت کلافه و اذیت می شوند. و لذا تقاضا دارم رانندگانی که بنزین به اندازه کافی دارند، فعلا مراجعه ننمایند تا بتوانیم به سایر خودروهایی که شرایط حادتری دارند خدمات دهی کنیم.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن