بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66177
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 آبان 00 5:33 ب.ظ

شیخ افرا امام جمعه موقت اهل سنت کنگان:

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده کنگانی در مدیریت اداری و صنعتی/ برای رفع بیکاری جوانان شهرستان برنامه ریزی دقیق انجام شود؛ هیچ تعللی قابل قبول نیست

ثلاث- شیخ خلیل افرا امام جمعه موقت اهل سنت کنگان لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده بومی در مدیریت اداری و صنعتی شهرستان را مورد تآکید قرار داد و خواستار اهتمام جدی متولیان امر در جهت تحقق این خواسته شد .

نماز وحدت آفرین جمعه این هفته مورخ ۷ / ۸ / ۱۴۰۰ جامعه اهل سنت شهر کنگان با حضور انبوه نمازگزاران در مسجد جامع خلفای راشدین  و به امامت شیخ خلیل افرا  امام جمعه موقت   برگزار گردید .

شیخ خلیل افرا در خطبه دوم نماز به تعهد و مسئولیت های کارگزاران در نظام اسلامی به حقوق مردم اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی مدیران باید مردم را ولی نعمت خود بدانند ،  زیرا خدمت و محبت به مردم سبب پایداری مقام و موقعیت مدیران می‌شود .

وی ادامه داد: برخورد صادقانه با مردم به این معناست که اگر مدیری خود را در اجرای مسئولیت ضعیف میداند ، بی درنگ کنار برود و از اعتماد مردم سوء استفاده نکند .

وی بهترین راه ارتباط مدیران و مردم را دیدار حضوری دانست که هر کسی بتواند بدون ترس مشکلات و خواسته های خود را به زبان آورد .

وی در ادامه بیانات خود به تعهدات شورای شهر در قبال مردم اشاره نمود و گفت : شورای شهر از جایگاه بالائی در بین شهروندان و مسئولان برخوردار است و باید نقش خود را بنحو احسن ایفا نماید و امانتدار واقعی برای شهر و شهروندان باشد و در امورات شهر با مردم مشورت کند ، تا مردم احساس نکنند که فقط رای آنها فقط برای انتخاب افراد شورا مهم است .

وی در ادامه خطبه دوم ، لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده بومی در مدیریت اداری و صنعتی شهرستان را مورد تآکید قرار داد و خواستار اهتمام جدی متولیان امر در جهت تحقق این خواسته شد .

وی در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولین و متولیان امور اشتغال در شهرستان و استان گفت: جوانان بومی تحصیلکرده جویای کار را درک کنید . یک جوان بومی بسیار معذب است وقتی اول  صبح  بیدار میشود و  از منازل همسایگان و سراسر شهر سیل نیروی غیر بومی را مشاهده نماید که عازم محل کار در منطقه ویژه باشند و خود که بومی و خاک خورده و زجر کشیده این شهر است ، بیکار و از همه چیز وامانده است .

وی از مسئولین شهرستان و استان درخواست نمود: با شناسایی جوانان بومی بیکار و برنامه ریزی مدون ، گامهای عملی در جهت حل مشکل اشتغال جوانان بومی بردارند و سکوت و بی توجهی بیش از این جایز و قابل قبول نخواهد بود .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن