بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66273
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 آبان 00 0:16 ق.ظ

مخزن بنزین جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان تا فردا پاکسازی می شود/ عرضه بنزین از فردا شب

ثلاث- مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان در خصوص اشتباه پیش آمده برای تخلیه گازوئیل در مخزن بنزین از شهروندان عذرخواهی کرد و گفت: ان شاءالله پس از پاکسازی کامل مخزن، احتمالا تا فردا شب به روال عادی سوخت رسانی باز می گردیم و میتوانیم عرضه بنزین را از سر بگیریم.

سید کاظم پاکنژاد مسئول جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان در خصوص اشتباه پیش آمده برای تخلیه گازوئیل در مخزن بنزین به خبرنگار ثلاث گفت:  جا دارد صمیمانه از شهروندان عزیز بابت این موضوع و اشتباه عذرخواهی کنم.

وی افزود:  سوخت گازوئیل قرار بود که فردا به دست ما برسد اما امروز به جایگاه ما می رسد . از آنجایی که نیروی جایگاه سوخت ما از این موضوع بی اطلاع بوده، متوجه موضوع نمی شود و گازوئیل در مخزن بزنین تخلیه می شود که متعاقب آن چند راننده نیز از همین سوخت قاطی استفاده می کنند و مشکلاتی برای خودروهایشان به وجود می آید.

پاکنژاد عنوان کرد: مجددا از همه عزیزان عذرخواهی می کنم. ان شاءالله پس از پاکسازی کامل مخزن، احتمالا تا فردا شب به روال عادی سوخت رسانی باز می گردیم و رانندگان گرامی می توانند برای دریافت خدمات و بنزین به جایگاه سوخت ستاره خلیج فارس کنگان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن