بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66277
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 آبان 00 5:58 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

ظرفیت بیمارستان کنگان پاسخگوی نیاز کنونی نیست

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: بیمارستان کنگان پیش از ساخت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها ساخته شده و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کنونی باشد.

 

معاون وزیر نفت و مدیر شرکت ملی نفت ایران که به‌همراه رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به عسلویه سفر کرده بود، به درخواست نماینده جنوب استان برای اطلاع از مشکلات بیمارستان امام خمینی کنگان، از این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس و مدیر داخلی بیمارستان با اشاره به بدهی‌های چند میلیاردی این بیمارستان و میزان بالای مراجعان از چهار شهرستان جنوبی و کارکنان صنعت، بر لزوم توجه وزارت نفت به محیط پیرامونی و نیاز‌های میزبانان نفت تاکید کردند.

نماینده مردم   کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس نیز با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی کنگان پیش از ساخت و توسعه پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در منطقه و افزایش چند برابری جمعیت ساخته شده است، گفت: ظرفیت و ساختمان این بیمارستان اکنون جوابگوی مراجعه‌کنندگان بالای خود نیست.

حجت‌الاسلام موسی احمدی افزود: در مجلس نهم تفاهمنامه‌ای بین وزارت‌خانه‌های نفت، بهداشت و تعاون برای رسیدگی بیشتر به این بیمارستان که معین خود نفت هم به حساب می‌آید، بسته شد که بعد پیگیری نشد.

او ادامه داد: این دوره پس از ورود به مجلس تمام تلاشم را برای حل مشکلات این بیمارستان و بیمارستان‌های سه شهرستان دیگر به کار گرفته‌ام و تا روز آخر نمایندگی هم دست از تلاش برای بهبود شرایط آن‌ها بر نخواهم داشت.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس یازدهم با اشاره به لزوم تکمیل درمانگاه این بیمارستان، کمک به پرداخت بدهی‌ها و تجهیز و نوسازی امکانات و دستگاه‌های مورد نیاز، از معاون وزیر و رئیس کمیسیون انرژی خواست با نگاه ویژه‌ای به حل این مشکلات سرعت ببخشند.

خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس هم در این دیدار با تاکید بر پیگیری مشکلات بهداشت و درمان منطقه، از برگزاری نشستی با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای بررسی نیاز‌های بیمارستان امام خمینی کنگان و تامین‌ آن‌ها بر اساس اولویت‌بندی‌ها خبر دادند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن