بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66307
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 آبان 00 4:50 ب.ظ

با حضور مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی؛

مراسم گرامیداشت چهارمین سال فعالیت هفته نامه ثلاث جنوب برگزار شد

ثلاث- به مناسبت آغاز چهارمین سال فعالیت هفته نامه استانی ثلاث جنوب، مراسمی در هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث به مناسبت آغاز چهارمین سال فعالیت هفته نامه استانی ثلاث جنوب، مراسمی در هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهندس ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و رئیس دبیرخانه مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی برگزار شد، رمضانی نماینده شورای اسلامی استان بوشهر در شورای عالی استان های کشور و تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی سیراف، بنک، جم، ریز و رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان و تعداد دیگری از صنایع منطقه و جمعی از رسانه های جنوب استان بوشهر به همراه علی هوشمند سردبیر پیام عسلویه و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و دکتر صادق مختارپور رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این مراسم حضور داشتند. غفاری دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نیز در این مراسم حضور داشت. 

مصطفی صفایی مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه استانی ثلاث جنوب و متولی برنامه، در این مراسم ضمن تشکر از حضور همه مهمانان و عوامل هفته نامه ثلاث جنوب، در ابتدا از مهندس ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر( نفت) در امور پتروشیمی باب قبول دعوت و حضور در مراسم  گرامیداشت شروع چهارمین سال فعالیت هفته نامه استانی ثلاث جنوب، قدردانی کرد.

صفایی عنوان کرد: هفته نامه ثلاث جنوب کار خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد اما ریشه هفته نامه بسیار طولانی تر از این ۳، ۴ سال است. از  حدود سال ۱۳۸۵  با راه اندازی نشریه طلوع ادب در دانشگاه پیام نور بندر کنگان استارت کارهای نشریه ای را زدم. با توجه به رشته تحصیلی خودم یعنی زبان و ادبیات فارسی ، کار سختی را به لحاظ تولید محتوی در پیش نداشتم. فعالیت های دوره دانشجویی در زمینه های فرهنگی ، هنری و نشریه داخلی این مرکز علمی، شرایط رشد من را به لحاظ اجتماعی فراهم کرد و در ادامه تسریع بخشید و به همین خاطر جا دارد از روسای دانشگاه پیام نور بندر کنگان جناب آقای دکتر حسن عبدالهی و بعد از ایشان جناب آقای دکتر علی عابدی که در آن مقطع شرایط مذکور را فراهم کردند، قدردانی می کنم. در سال ۱۳۸۷ جناب آقای جواد صفایی مدیر سایت ثلاث ( کنگان نیوز سابق) به اتفاق محسن صفایی مدیر فنی این پایگاه خبری از بنده تقاضا کردند که سردبیری این رسانه وزین را بر عهده بگیرم که البته از همان سال تا کنون به عنوان سردبیر سایت خبری ثلاث در خدتشان هستیم و این نکته را باید یادآور شوم که آبان ماه ۱۴۰۰ سایت خبری ثلاث وارد چهاردهمین سالروز فعالیت خود شده است و از همین طریق به همه همکارانم در این مجموعه خبری و به ویژه جناب اقای سعید صفایی مدیر مسئول این مجموعه عرض خدا قوت دارم.  در سال ۱۳۹۵ اولین دوره جشنواره ملی عکس را برگزار نمودم که در آن عکاسانی از ۲۱ استان کشور به مدت ۳ روز در شهرستان کنگان حضور به هم رساندند و با محوریت موضوع ما یعنی »جاذبه های شهرستان کنگان و صنعت مستقر در کنگان و عسلویه« عکاسی کردند.

   کسب تجارب گوناگون و همچنین ایجاد پل های ارتباطی مناسب در همه حوزه ها  و  همچنین اعتماد عمومی که به واسطه یک دهه کار و تلاش صادقانه در عرصه خبر ایجاد شده بود، موجب شد تا برای راه اندازی هفته نامه استانی ثلاث جنوب اقدام نمایم. ثلاث جنوب نخستین نشریه رسمی شهرستان کنگان با گستره کاری استانی است و این افتخار بزرگی برای بنده به عنوان مدیر مسئول این نشریه می باشد. مسیر پر فراز و نشیبی را تا کنون برای رسیدن تا این شماره طی کرده ام. در ابتداء، چاپ هایمان به شکل منظم و هفتگی نبود اما آرام ارام با لطف خداوند و همکاری دوستان و یک برنامه ریزی خوب ، آرام آرام به نظم چاپی خوبی رسیدیم و مدت هاست که به شکل منظم، هر هفته یک شماره چاپ و منتشر می نماییم.

معتقدم رسانه در آگاهی دادن به مردم و مطالبه گر کردن جامعه نسبت به حقوقشان پیشگام است. همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و فقط کافیست که هر کدام مسئولیتمان را به درستی انجام دهیم. شماره دوم این نشریه به اندازه همه شماره های دیگر برای من سخت بود. سفر رئیس جمهور در پیش بود و من باید ۱۲ صفحه ی این هفته نامه را به مطالبات و نیازمندی های شهرستان کنگان و عسلویه پر می کردم. طراح شماره اول نشریه نیز به دلیل مشغله ای که برایش پیش آمده بود عذر خواهی کرد و من ناچار بودم در اسرع وقت یک طراح حرفه ای را برای نشریه پیدا کنم که به حمد لله طراح پیدا شد ( و از همان تاریخ تا کنون با ایشان در حال کار هستم و از کارشان هم خیلی راضی هستم). به خاطر فشردگی کار و فرصت اندکی که داشتم، مجبور بودم سه شیفت کار کنم و بیدار باشم تا این رسالتی را که پذیرفته بودم، به موقع به پایان ببرم . سلامتی من در آن شماره شدیدا به خطر افتاد و مشکلات زیادی را تجربه کردم که مرور کردن آن نیز من را به شدت عذاب می دهد. خانواده ام نیز به شدت تحت همین فشار بودند. آماده کردن محتوی، خیلی سخت و پر رنج انجام شد. به هر شکل نشریه در موعد مقرر آماده شد و با هر زحمتی که بود آن نشریه را با یک واسطه به دست رئیس جمهور وقت رساندم. به قدری فشار کاری و جسمی و بی خوابی در چند روز قبل از آن بر من زیاد بود که بعد از سفر رئیس جمهور، گوشی خود را مدت یک هفته خاموش کردم تا بتوانم ریکاوری کنم و به شرایط عادی باز گردم. در شماره ۱۸، ۱۹ و ۲۰ هفته نامه نیز که به مناسبت هفته فرهنگی کنگان و حجم بالای مطالب و محتوی، مجبور شدم یک جا همه این ۳ شماره را آماده کنم . متاسفانه مجددا تجربه سخت و جانکاه شماره ۲ هفته نامه تکرار شد اما اینبار به شکلی شاید سخت تر.

جا دارد از همه همکارانم در هفته نامه استانی ثلاث جنوب که در این مدت زحمت زیادی کشیده اند، قدردانی نمایم. از مهمانانی که از راه دور و نزدیک تشریف آوردند، رسانه های گرامی، از مدیریت محترم هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان که این فضای دل انگیز و زیبا را در اختیار ما گذاشته است صمیمانه تشکر می کنم. به شکل ویژه  از تک تک اعضای خانواده ام که به معنای واقعی حامی من هستند قدر دانی می کنم و از خداوند می خوام که همیشه انها را در صحت و سلامت نگه دارد.

 

 

لزوم حمایت از هفته نامه ثلاث جنوب/ رسانه های مکتوب  می‌توانند در انتقال فرهنگ و  تاریخ یک منطقه به نسل های بعد بسیار موثر باشند

علی هوشمند سردبیر پیام عسلویه و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در این مراسم گفت: اهمیت رسانه های مکتوب بر کسی پوشیده نیست. رسانه های مکتوب  می‌توانند در انتقال فرهنگ و  تاریخ یک منطقه به نسل های بعد بسیار موثر باشند .

وی ادامه داد: کاری که از دست رسانه‌های آنلاین بر نمیاید را رسانه های مکتوب می توانند بار آن را بر دوش بکشند.

سردبیر پیام عسلویه و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر  عنوان کرد: رسانه های مکتوب بخش تاثیرگذار فرهنگی یک جغرافیا  و یک منطقه هستند. نشریات کاغذی سند های تاریخی محسوب می شوند که حتی سال ها بعد نیز می تواند مورد استفاده محققین، جامعه شناسان، تاریخ نویسان و نویسندگان قرار گیرد.

هوشمند در ادامه به مشکلات کار رسانه ای اشاره کرد و اظهار کرد: برای من ، زحمات آقای مصطفی صفایی[مدیر مسئول هفته نامه ثلاث جنوب ] قابل درک است  و میدانم که چه رنج ها و مرارت هایی در فرایند انتشار این نشریه متحمل می‌شود. تولید محتوی، تایپ، ویراستاری، تنظیم، طراحی، صفحه بندی، چاپ، تامین هزینه ، تحویل، توزیع بخش هایی از مراحل کار یک نشریه کاغذی است که بسیار وقت گیر، پر هزینه و همراه با استرس است.

سردبیر پیام عسلویه و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر خواستار شد: از مسئولان محلی و مردم کنگان و منطقه  تقاضا دارم از هفته نامه استانی ثلاث جنوب که تنها رسانه  مکتوب تاریخ این شهرستان هست  حمایت کنند و نگذارند چراغ این نشریه خاموش شود.

 

سرمایه گذاری شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی استان بوشهر در سال آینده به ۳۰۰ میلیارد تومان می رسد

در ادامه مهندس علی ربانی »مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و رئیس دبیرخانه مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی«  گفت: با سلام و عرض ادب خدمت همه حضار محترم در جلسه و اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم فعال در عرصه رسانه های محلی و استانی استان بوشهر؛ خوشحالم که در جمع صمیمی شما عزیزان که به همت اقای مصطفی صفایی مدیر مسئول هفته نامه ثلاث جنوب تشکیل شده است حضور دارم و خرسندم که دقایقی را برای عرض خدا قوت و ارائه بخشی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی در خدمت شما سروران عزیز می باشم.

مشاور اجتماعی معاون وزیر( نفت) در امور پتروشیمی ادامه داد: صنعت پتروشیمی به عنوان صنعت پیشرو کشور، امروز در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته و خوشبختانه نقشه این صنعت در اقتصاد کشور و تامین نیازمندی‌های صنایع پایین دستی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم  انکارناپذیر است.

ربانی گفت: استان بوشهر و چهار شهرستان عسلویه، کنگان، دیر و جم به صورت مستقیم و غیر مستقیم میزبان بخش قابل توجهی از این صنعت ارزش آفرین بوده و خواهند بود.

وی اضافه کرد: مدیران این صنعتِ ارزش آفرین باور دارند که در کنار فعالیت‌های اقتصادی خود می‌بایست به موضوعات زیست محیطی و اجتماعی، خود و جوامع پیرامونی  توجه نموده و با اتخاذ رویکرد های مناسب بتوانند زمینه برقراری توسعه پایدار و هوشمند را در آینده نزدیک تضمین‌نماید.

مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی اظهار کرد: علیرغم خصوصی شدن شرکت های پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی بر اساس ساختاری که در ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیش‌بینی شده است، استراتژی مسئولیت اجتماعی ، برای داشتن یک راهبرد مناسب برای ایفای نقش مناسبتر در حوزه مسئولیت اجتماعی در دستور کار شورای عالی مسئولیت اجتماعی قرار گرفته و خوشبختانه مراحل تصویب نهایی خود را طی می نماید.

ربانی گفت: جاری سازی این استراتژی با کمک کلیه ذینفعان مرتبط می تواند بسیاری از دغدغه های شما اهالی محترم رسانه ،پاسخ گفته و شهرهای جنوب استان بوشهر را در سطح بالاتری از توسعه یافتگی که آرزوی دیرینه همه ما است، قرار دهد.

وی تصریح کرد: عزیزان حاضر در جلسه، رسالت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های پتروشیمی تولید محصولات با ارزش پتروشیمیایی با رعایت موازین زیست محیطی و استانداردهای مربوطه است خوشبختانه صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از محدود صنایعی در کشور، توانسته است برنامه ششم توسعه کشور را علیرغم همه تحریم های ظالمانه خارجی و برخی از مشکلات داخلی تحقق بخشد و بخشی از این تحقق اهداف مرهون همراهی و همکاری جوامع محلی و مردم بسیار خوب میزبان صنعت در نقاط مختلف کشور از جمله در جنوب استان بوشهر می باشد. صنعت پتروشیمی، مسئولیت اجتماعی را به عنوان یک استراتژی برای خود تعریف کرده است و  این مهم برای مدیران این صنعت دارای اهمیت و اولویت بوده و از این عبارت برای صرفاً سخنرانی‌ها و یا بیان عملکرد استفاده نمی نماید.

 مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی عنوان کرد: سرمایه گذاری شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی در سنوات گذشته رشد فزاینده ای داشته و این روند در سال ۱۴۰۱ به عدد بیش از هزار میلیارد تومان در سطح صنعت پتروشیمی در نقاط مختلف  کشور بالغ می گردد که سهم سرمایه گذاری در این‌منطقه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان می باشد که افزایش ۳۰۰ درصدی را به نسبت سال جاری خواهد داشت.

ربانی گفت: نگاهی به پروژه های فعال در بخش های مختلف حکایت از این دارد که عمده مشکل عدم رفع محرومیت ها، در سطح منطقه، فقط اعتبار نمی باشد بلکه نداشتن یک برنامه منظم و تعیین اولویت ها ، به همراه تعریف درست پروژه های مورد نیاز و نظارت بر اجرای این پروژه ها از مهمترین دلایل عدم تحقق اهداف تعیین شده و همچنین تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی است و کمتر پروژهایی را می توان ملاحظه نمود که بر اساس بودجه برآوردی و انحراف مجاز به بهره برداری رسیده باشد.

وی افزود: در خصوص سود دهی پتروشیمی مطالب زیادی عنوان می شود و ضرورت دارد قبل از آن مالکیت این شرکتها که حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران هستند مورد توجه قرار گیرد.

مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی گفت: سهم ۳۸.۵ درصد سهام عدالت در هلدینگ خلیج فارس و تعلق سهام شرکتهای تاپیکو، شستان، پتروفرهنگ و .. به صندوق های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و  فرهنگیان و… ، نشان از اهمیت و ضرورت تداوم سودآوری این شرکتها برای حفظ پایداری صندوق های بازنشستگی کشور است.

ربانی در ادامه به میزان خریدهای محلی ، استانی و ملی اشاره کرد و افزود: مهمترین حمایت از جوامع محلی افزایش میزان خرید اقلام مورد نیاز از این منطقه و گردش مالی و سود حاصل از این رویکرد است که در استراتژیهای مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی به طور شفاف دیده شده است.

وی گفت: میزان مالیات ارزش افزوده و تکلیفی حاصل از فعالیت در استان از دیگر موضوعات بیان شده بود و ابراز امیدواری شد سهم ۳۰ درصدی استان از عواید مالیات بر ارزش افزوده به اجرای بهتر پروژه های عمرانی و بهداشتی و آموزشی و.. کمک نماید.

مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی اضافه کرد: لزوم ارتباط موثر با ذینفعان از دیگر موارد مورد اشاره بود و جلساتی که در مناطق مختلف برگزار می گردد برای تحقق این مهم است.

ربانی در پایان مطالب خود ضمن تشکر از همسویی و یکپارچگی برنامه های جدید در دست اجرا با محوریت استاندار محترم  و همکاری نمایندگان محترم ، فرمانداران ،شهردارها و دهیاریها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و روسای دستگاه های اجرایی ، از توجه مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی که با مشارکت در اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری در این حوزه که به ارتقای رشد توسعه یافتگی شهرها و روستاها کمک می نمایند تقدیر و تشکر کرد و از اصحاب رسانه که امانت دار قلم و انعکاس دهنده واقعیت ها به مردم با نقدهای منصفانه و حمایت از مدیران ساعی هستند تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد شرکتهای نفت و گاز هم در کنار صنعت پتروشیمی برای مشارکت در اجرای طرح ها حضوری فعال یابند.

نشریات می توانند مشکلات جنوب استان را به مدیران عامل شرکت های منطقه منتقل کنند/ لزوم حمایت از ثلاث جنوب و سایر نشریات

حسن رمضانی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها در ابتدای سخنان خود در آیین گرامیداشت چهارمین سال فعالیت هفته نامه استانی ثلاث جنوب، به اولین یادداشت رسانه ای خود با عنوان بر گنج و در رنج  در هفته نامه لیان بوشهر در سال ۸۰  اشاره نموده که با جمله « در فقر به دنیا می آئیم، در محرومیت زندگی می کنیم و در پایان با پسوند نامیمون محروم خواهیم مرد» در قالب رنج نامه ای، از یک سو  به دارایی ها و ثروت استان بوشهر  و  از سوی دیگر به بی توجهی مسئولان در قبال مردمی که در محرومیت و  مشکلات دست و پا می‌زدند پرداخته بود.

وی در ادامه، انعکاس، مطالبه گری  و تأثیرگذاری رسانه های مکتوب جنوب استان را در  رفع مشکلات و خواست های مردم منطقه بسیار با ارزش دانست و از مهندس ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی درخواست نمود تا به منظور کمک به فعالیت موثرتر این رسانه ها، شرکت های پتروشیمی را برای اشتراک پذیری با تیتراژی مناسب ترغیب نماید.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها، آشنایی مدیران و مسؤلان شرکت های پتروشیمی با مشکلات و ظرفیت های منطقه را از دیگر دستاوردهای اشتراک پذیری این شرکت ها دانست و افزود: نشریات جنوب استان  مانند »ثلاث جنوب« با قرار گرفتن روی میز کار مدیران عامل و روئسای واحدها در شرکت های پتروشیمی، باعث خواهد شد که این نیروها، قدری با مشکلات عدیده ی جوانان و مردم  منطقه در بخش های اشتغال، آموزش، درمان ، آب و ورزش و دیگر موارد آشنا شوند.

عضو شورای اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به توقف سیاست شهرک سازی صنعت نفت در منطقه اظهار داشت: شهرستان های جنوب استان بوشهر محلی برای اسکان نیروهای پرشمار صنعت پتروشیمی تبدیل شده است و مدیریت  خدمات شهری در شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه بدون ایفای نقش پررنگ پتروشیمی ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی، نمی‌توانند جوابگوی نیازهای نیروهای این صنعت باشد.

 مهندس حسنی پور مدیر مسئول نشریه نسیم جم نیز در این آیین ضمن عرض خدا قوت به صفایی مدیر مسئول هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: کار نشرات مکتوب بسیار سخت، سنگین و پر هزینه است.

وی افزود: شرکت های منطقه می توانند در راستای کمک گسترش فعالیت نشریات منطقه کمک کنند.

 

لزوم توجه بیشتر به بندر باستانی سیراف و سند حاکمیت ایران بر خلیج فارس است

محمد آشناور عضو شورای اسلامی شهر باستانی سیراف نیز در این آیین ضمن عرض خسته نباشید به تیم هفته نامه استانی ثلاث جنوب و نقش موثر این نشریه در منطقه ، اظهار داشت: این مراسم را به فال نیک می گیریم و با وجود مهمان ویژه این برنامه جناب مهندس ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی بسیار امیدواریم که پتروشیمی های منطقه پارس در بحث مسئولیت های اجتماعی پر رنگ تر از گذشته عمل کنند.

وی یادآوری کرد: سیراف بندر باستانی و سند هویت و حاکمیت ایران بر خلیج همیشه فارس است. از عزیزان شورای راهبردی شرکت های منطقه پارس تقاضا داریم که ان شاءالله این بندر باستانی و نیازمندی ها و مشکلات آن را به شکل ویژه ببینند.

ثلاث جنوب : از جناب اقای حسین قاسمی مجری بسیار توانمند استان بوشهر  که زحمت این برنامه نیز بر دوششان بود؛ از جناب آقای میثم فرخنده خواننده خوش صدای شهرستان کنگان که با دو اجرای بسیار زیبای خود واقعا فضای برنامه را عوض کرد ؛  از جناب آقای احمدحسینی مدیر آموزشگاه موسیقی رودکی به عنوان نخستین آموزشگاه موسیقی شهرستان کنگان و جنوب استان بوشهر ( دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و تیم همراهشان ؛ از مدیریت »تابلوساز شهر« جناب آقای میثم حسن زاده که با دستان توانمندشان، زحمت ساخت بیش از ۲۰ تندیس بسیار زیبا و شکیل برای اهداء به عزیزان هفته نامه را کشیدند و مسیر طولانی بوشهر تا کنگان را برای رونق دادن به محفل و برنامه ما پیمودند؛ از جناب قای پیک رفتار مدیر صدای کوگانا (کنگان) که از مجهزترین سیستم های صوتی منطقه را برای مراسمات برخوردار است؛ از پرسنل خدوم هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان نیز که واقعا در بحث تشریفات و خدمات دهی سنگ تمام گذاشتند و همچنین جناب اقای حسین نوری که در ساخت کلیپ هفته نامه همواره به ایشان زحمت می دهیم، قدردانی می نمایم. همچنین به شکل ویژه از جناب اقای علی صفایی، فردی که همواره و هرجا بحث و موضوع توسعه شهر کنگان بوده و یا جوانی از کنگان، ظرفیت رشد در راستای کمک به توسعه و اعتلای نام کنگان را داشته، بلافاصله وارد میدان شده و سهم خود را برای کمک به وی ادا کرده، قدردانی می کنم. وی فردی بوده که از اول انقلاب هرجا کنگان برای توسعه نیاز به کمک وی یا بخش خصوصی داشته، به عنوان یک شهروند دلسوز و نیکوکار با تمام توان کمک کرده است. البته در مراسم امشب نیز ایشان ۱۳۰ پرس غذا را برای شام مهمانان هفته نامه ثلاث جنوب تدارک دیده اند که در رستوران ترنج سرو خواهد شد؛ لذا صمیمانه از ایشان و دو فرزند وی ( حامد و ایمان صفایی)  که درگیر این برنامه بودند قدردانی می نمایم و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم زیرا علی صفایی در تمام نقاط این شهر که نشانی از توسعه و آبادانی وجود دارد، نقش آفرینی کرده است و لذا فراموش نمی کنیم که در سال ۱۳۶۸ اولین ترمینال مسافربری جنوب استان بوشهر را ایشان راه اندازی نمود و موارد متععد دیگری که تاثیرگذاری هر کدام بر توسعه شهری، توضیح و تفسیر مفصل را می طلبد.

 

 

. …. 

 

در خصوص فضایی که برنامه گرامی داشت هفته نامه استانی ثلاث جنوب در آن برگزار شد باید یادآوری شود  که هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان با ۱۰۰۰ تخت و ۳۵۰ سوییت با همه امکانات رفاهی، از یک سمت مشرف به دریا است و از سمتی دیگر دقیقا در کنار جاده اصلی کنگان به سمت عسلویه واقع شده  که خود امتیازی ویژه می باشد که همه گردشگران داخلی و خارجی و همچنین صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر می توانند از آن استفاده کنند.

این دو تصویز زیر مربوط به هتل ۵ ستاره ساحلی کنگان می باشد:

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن