بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66951
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 بهمن 00 10:04 ب.ظ

واحد های تولیدی بتن آماده شهرستان کنگان زیر ذره بین استاندارد

ثلاث- رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان گفت: با توجه به اینکه بتن آماده مشمول استاندارد اجباری می باشد از واحد های تولیدی بتن آماده بازرسی و نمونه برداری انجام شد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان افزود: با توجه به اینکه بتن آماده مشمول استاندارد اجباری می باشد از واحد های تولیدی بتن آماده بازرسی و نمونه برداری انجام شد.
رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان در این بازدید با اشاره به نقش مهم مصالح ساختمانی در استحکام سازه ها، گفت: مطابقت مصالح ساختمانی، به ویژه بتن آماده، با استانداردهای ملی مربوطه، در اولویت کاری استاندارد می باشد.

رامشی افزود: با توجه به اینکه تولیدات با کیفیت در تأمین منافع مصرف‌کننده نقش اساسی دارد، بر همین اساس کارشناسان اداره استاندارد در سال ۴ بار اقدام به نمونه برداری و آزمایش بتن آماده می کنند .

بتن با کیفیت از ترکیب سیمان، آب و سنگندانه تشکیل شده است.
دانه‌بندی و تفکیک مصالح سنگی و کنترل مکرر نسبت آب به سیمان با توجه به میزان آب موجود در شن و ماسه و اختلاط مصالح توزین شده در بچینگ، تحقیق و پژوهش در حوزه نیاز بازارهای هدف به منظور تولید محصولات جدید از جمله عواملی است که سبب شده محصول  بتن آماده  در سطح کیفی مناسبی به بازار ارائه شود.

رامشی  در ادامه افزود: در حوزه بتن‌آماده با همکاری مجموعه‌های مختلف اقدامات  خوبی انجام شده و سعی بر این است که به‌صورت مشخص واحدهای دارای استاندارد از واحدهایی که استانداردهای لازم را ندارند تفکیک شوند و اسامی آنان رسانه‌ای شود و بر این اساس اعلام واحدهای ابطال شده و تعلیق‌ها در آینده نزدیک انجام می‌شود.

در ضمن به متقاضیان دریافت بتن آماده توصیه مى شود هنگام دریافت بتن از واحد تولیدى نسبت به دریافت برگه اطلاعات پیمان که حاوى اطلاعات در خصوص بتن خریدارى شده است اقدام نمایند./ منبع: روابط عمومی اداره استاندارد شهرستان کنگان

 

.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن