بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67026
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 بهمن 00 1:34 ب.ظ

التهاب آفرینی آن” نماینده “همه راه های تعامل را مسدود کرد

ثلاث- خط و نشان کشیدن های متوالی آن نماینده، مناسبات حسن همجواری تاریخی و فرهنگی جنوب استان بوشهر و فارس و شمال هرمزگان را بر باد داد و حساسیت های بی جهت ، تنش های بی مورد و نگرانی های عمیق مردمی را …

 

آقای نماینده! اول فکر چاه کنید بعد مناره جابجا نمائید.

خط و نشان کشیدن های متوالی آن نماینده، مناسبات  حسن همجواری تاریخی و فرهنگی  جنوب استان بوشهر و فارس و شمال هرمزگان  را بر باد داد و حساسیت های بی جهت ، تنش های بی مورد و نگرانی های عمیق مردمی را در مثلث خاص تقسمیات کشوری  در محدوده ی مرزی مذکور که به آرامش و ثبات ویژه  نیاز دارد تحت شعاع شانتاژ رسانه ای در چند مورد قرار داده است. گویا ایشان جز بلندپروازی های غیر موجه  و نشانی دادن نامرغوب به فرصت ها و منابع ویژه جغرافیایی  دو همسایه ی غربی و تحریک احساسات مرزنشینان غیور، گزینه ی دیگر برای  پر کردن اوقات فراغت و صفحات سایت ها تحلیلی و خبری و شبکه های اجتماعی برای »خود مطرحی«  و ناتوانی در پاسخگویی به موکلین خود در حوزه انتخابیه با هزینه کردن از ناخنک زدن به حقوق همسایگان غربی چیزی در چنته ندارد و اینگونه رفتارهای غیر اصولی، حسن نیت وی را در محل شک و تردید قرار داده است تا حتی زمینه های امکان تعامل اولیه نیز خنثی و بی اعتبار گردد. 

در این مسیر حاشیه های تفرقه ساز که آن نماینده خلق کرده راه بجایی نبرده و بعیدالمنال است تا دو سال مانده به دوره نمایندگی بتواند از محل مایه گذاشتن و هزینه کردن از روح و روان اجتماعی جنوب استان بوشهر و شمال هرمزگان، دستاوردی تبلیغاتی برای حضور در رقابت های مجلس دوازدهم برای خود دست و پا کرده و طَرفی ببندد … جهت بررسی هیاهو برای هیچ این نماینده از سوی مخاطبین موارد زیر از طریق جستجو در گوگل قابل توجه و مطالعه است :

 – نایب رئیس کمیته نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ویژه برای محدوده الحاق فارس به خلیج فارس نیز خبر داد و گفت: نیازها را بررسی کرده و در اولویت قرار داده‌ایم و اعتبارات ویژه‌ای برای محدوده الحاق در نظر گرفته شده است.

وی در مورد محدوده الحاق فارس به خلیج فارس نیز تصریح کرد: محدوده الحاق از مجموعه چند روستای بخش کوشکنار شهرستان پارسیان استان هرمزگان است.

وی در ادامه گفت: امروز شهرستان ساحلی لامرد بالاترین شاخص امنیتی و توسعه‌ای را در سطح استان فارس دارا شده و هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد و به‌یقین خدمات وسیع‌تر و سریع‌تری در این زمینه صورت می‌گیرد.

 – نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قصد داشتیم ساحلی شدن استان فارس در فضایی آرام صورت بگیرد، اظهار داشت: رسانه ای شدن این موضوع به مصلحت نیست و رسانه ای شدن الحاق استان فارس به خلیح فارس به ضرر کشور و استان است. رسانه ای شدن الحاق فارس به دریا به ضرر کشور و استان است(تاریخ انتشار – ۱۶ مهر ۱۳۹۲)

-حواشی پرداخت عوارض آلایندگی عسلویه به لامرد و مهر

– تمجید نماینده لامرد و مهر در مجلس از آخوندی/ نزدیکی به دریا می‌تواند ظرفیت حمل و نقل دریایی را در لامرد فراهم آورد

– جنجال برسر تعیین تکلیف دو وضعیت اداری با شهرستانهای هم استانی/ آیا گراش و خنج نیز حق انتخاب دارند؟

– انتقادات رییس شورای اسلامی بخش چاهورز از نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس… به عنوان نماینده مردم، دولت را ناکارآمد می پندارید ؟!

– جنجال آفرینی نماینده لامرد برای انتقال شهرک کارکنان نفت و گاز به خارج از بوشهر

اکنون آن نماینده باید به افکار عمومی پاسخ دهد که چرا با انتشار نامه  و ادعاهای  مشابه، از مجلس نهم تا مجلس یازدهم مرتب به فضای رسانه ای کشانده و حاصلی جز ایجاد تشتت و ازمیان بردن اعتماد و حسن روابط محلی و افزایش تنش نداشته را تکرار نموده و برآن اصرار دارد. این درحالیست که طرح همه ی آن  موارد با درِ بسته روبرو بوده است ! آیا واقعاً شعارهای هیجانی و غیرمسئولانه می تواند اعتماد عمومی از دست رفته را به نماینده ای که طی دو دوره فقط به اختلافات منطقه ی دامن زده را به او باز گرداند؟! تجارب نشان داده که وقوع این خوشبینی محال است! زیرا زمانی که شعاری داده می شود  باید قبل از آن به امکان عملی نمودن   وشرایط موجود   اندیشید  تا با درگیری های ذهنی و لفظی ، هم از دوست رانده نشوید وهم از طرف یار نمانید و بقولی: اول چاره ی برای چاه  نموده و بعد مناره را جابجا  کنید  !

عبدالمجید اورا- خبرنگارکیهان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن