بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67039
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 بهمن 00 8:19 ب.ظ

برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه مدیران هیئات مذهبی و تشکل های دینی شهرستان کنگان

ثلاث- مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه ناحیه کنگان از برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه‌ مدیران هیئات مذهبی و تشکل های دینی شهرستان کنگان در اسفند ماه سال جاری خبر داد..

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان؛ مسلم رضایی مسئول کانون بسیج مداحان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به ضرورت جدی به جایگاه رفیع مناسبت‌های عظیم دینی و ارتقابخشی علمی هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی از طریق ارائه‌ آموزش‌های تخصصی و همچنین مقابله علمی با خرافات و بدعت‌ها و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد که تشکل‌های دینی و هیئات از مهمترین آن‌ها بوده و نقش بسزایی در تعمیق مناسبت‌های دینی و توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جامعه اسلامی ایفا می‌کنند، کانون بسیج مداحان حسب نیازسنجی، یک دوره آموزش تخصصی حضوری را تحت عنوان « آشنایی با وظایف و الزامات هیئات مذهبی براساس بیانات مقام معظم رهبری » در اسفند ماه سال جاری ویژه مدیران هیئات مذهبی شهرستان کنگان برگزار می‌کند.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان کنگان افزود: ارتقای معرفت و بینش دینی مدیران هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در ترویج فرهنگ اسلامی خصوصا در مناسک عبادی و دینی و همچنین مناسبت‌های مذهبی اهمیت بسزایی داشته و عنصر آموزش در سازندگی اخلاقی آنان بیش از پیش اثربخش است.

وی ادامه داد: مناسبت‌هایی نظیر عید سعید غدیر خم و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در محرم الحرام وظیفه خطیر هیئات و تشکل‌ها را دو چندان کرده است. هیئت های مذهبی باید از هرگونه عملی که انحراف فکری و اعمالی که در تضاد با فلسفه عاشورا باشد پرهیز کنند.

آموزش تخصصی این گروه بر توانمندسازی آنان کمک شایانی می‌کند.که امیدواریم دراین مسیر بتوانیم گامی موثر برداریم .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن