بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67053
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 بهمن 00 11:39 ق.ظ

بوهندی نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی:

عدم لایروبی اسکله و کم عمق بودن مساحت حوضچه بر شدت آتش سوزی لنج های باری افزوده است

ثلاث- رئیس شورای شهر نخل تقی گفت: عدم لایروبی اسکله و کم عمق بودن مساحت حوضچه بر شدت آتش سوزی لنج های باری افزوده است.این دومین بار است که در این اسکله آتش سوزی صورت میگیرد علی‌رغم اعزام به موقع آتش خوار بدلیل کم عمق بودن دهنه اسکله امکان ورود آن وجود نداشت

 

 

بوهندی نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی در خصوص اتش سوزی لنج های باری اسکله نخل تقی گفت:

ضمن ابراز تأسف و همدردی با مالکان شناورهایی که دچار حریق شده انداظهار داشته متأسفانه حادثه آتش سوزی در اسکله صیادی نخل تقی حوالی ساعت ۳ بامداد با آتش سوزی در یکی از شناور های باری از نوع فایبر گلاس آغاز شده که علیرغم جداسازی این شناور از بین شناورها، بدلیل کوچک بودن مساحت حوضچه، پس از رها سازی بدلیل وزش باد بر روی تعدادی از شناورها چسبیده و علیرغم تلاش مالکان این شناورها بدلیل کم عمق بودن آب حوضچه امکان جابجایی شناورهای مذکور وجود نداشته و بر شدت آتش سوزی افزوده می شود. متأسفانه در این حادثه هفت شناور باری شش شناور از نوع فایبر گلاس و یک شناور از نوع چوبی متعلق به اهالی نخل تقی طعمه حریق شده و بطور کامل از بین می روند.

این دومین بار است که در این اسکله آتش سوزی صورت میگیرد و علیرغم اعزام به موقع آتش خوار بدلیل کم عمق بودن دهنه اسکله امکان ورود آن وجود نداشت انتظار میرود مسئولین امر در لایروبی این اسکله اقدامات لازم انجام نمایند.

خوشبختانه فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری عسلویه از لحظات آغاز این آتش سوزی پیگیر قضیه بوده و تلاشهای زیادی جهت تسریع در خاموش کردن آتش سوزی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

از همکاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه در اعزام آتش نشانی و بکارگیری تمام امکانات آن سازمان و ریاست  اداره بندر و کشتیرانی شهرستان عسلویه در اعزام آتش خوار، جناب آقای صالح روستا مسئول  اسکله پارس، آتش نشانی شهرداریهای نخل تقی و عسلویه و همچنین از همکاری مسئولین دریابانی اسکله و شهرستان عسلویه و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می نماییم.

اسکله صیادی بندر نخل تقی نیاز به لایروبی دارد که با توجه به تصویب ده میلیارد تومان در سفر اخیر ریاست جمهور امیدواریم بزودی عملیات آن آغاز گردد. در ضمن شورا و شهرداری نیز در صورت اخذ مجوز قانونی از دستگاههای نظارتی آمادگی مشارکت در این مورد اعلام می نماید./عسلویه آنلاین

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن