بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67146
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 29 بهمن 00 10:14 ب.ظ

آزاد سازی بیش از ۱۵۷هزار مترمربع از اراضی حریم ۶۰متری شهرستان کنگان

ثلاث- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان گفت: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان   ۱۵۷۳۸۹ متر مربع(به طول۲۶۲۳متر) از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد .

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار کرد: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان و با تاکیدات فرماندار شهرستان و دستور دادستان محترم شهرستان کنگان  ۱۵۷۳۸۹ متر مربع(به طول۲۶۲۳متر) از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد .

علیرضا منصوری بیان نمود: عمده تصرفات این اراضی توسط شرکت‌های پتروشیمی منطقه و برخی توسط اشخاص بود که با همکاری مرجع قضایی و دهیاری و شورای شیرینو بطور کامل آزادسازی شد و این مسیر که تا کنون در تصرف شرکت‌ها و افراد بوده است در راستای پدافند عامل و به منظور استفاده تفریحی و گردشگری در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی افزود: سایر اراضی ساحلی تصرف شده شهرستان نیز شناسایی گردیده و انشالله با همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی تا آزادسازی کامل این مناطق این اقدام ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان در پایان از حساسیت‌ها وپیگیریهای فرماندار و دادستان محترم شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای تحقق این اقدام ارزشمند  که بدون اطاله روندهای دادرسی و اجرای حکم و هزینه های زیاد حاصل گردید قدردانی نمود.

 

.

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن