بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67473
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 فروردین 01 10:21 ب.ظ

بازرسی از تجهیزات بازی در کنگان انجام گرفت

ثلاث- رئیس اداره استاندارد کنگان افزود: در این راستا و همزمان با اجرای طرح عیدانه در سراسر کشور، تجهیزات و پارک های بازی مستقر در  شهرستان کنگان   توسط کارشناس مورد بازرسی قرار گرفت .

رئیس اداره استاندارد کنگان افزود: در این راستا و همزمان با اجرای طرح عیدانه در سراسر کشور، تجهیزات و پارک های بازی مستقر در  شهرستان کنگان   توسط کارشناس مورد بازرسی قرار گرفت .

 

رامشی با اعلام این خبر گفت: بهره برداران جهت حفظ جان مردم، ملزم به انجام مقررات ایمنی در هنگام استفاده و نصب تصویر قابل رویت مجوز نصب و بهره برداری مطابق با استاندارد در معرض دید عموم می باشند.

وی  تصریح کرد : استاندارد  تجهیزات و وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها و پارک ها بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده، بنابراین فعالیت تجهیزات تفریحی که مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشند، اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه‌های بادی بدون تاییدیه سازمان ملی استاندارد ممنوع وملزم به اخذ مجوز مربوطه و استانداردسازی تجهیزات بازی می باشند.

این مقام مسؤل همچنین اعلام داشت که در شهرستان کنگان از ۹ مجموعه شهربازی ۵مجموعه شهربازی با ۱۳ وسیله بازی مجوز بهره برداری  استاندارد دریافت کردند و به بقیه مجموعه های بازی اخطار داده شده که نسبت به اخذ مجوز بهره برداری استاندارد اقدام نمایند .

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های شهرستان جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، از فعالیت زمین‌های بازی فاقد گواهی ایمنی جلوگیری کنند.

ایشان در پایان  به شهروندان توصیه کرد که هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هر گونه موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات استاندارد جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.

 

روابط عمومی اداره استاندارد شهرستان کنگان

 

.

 

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن