بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67661
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 اردیبهشت 01 11:48 ب.ظ

اخذ گواهینامه درجه ۳ ملی داوری کشتی توسط ۳ کنگانی

ثلاث- ۳ نماینده شهرستان کنگان موفق به اخذ درجه  ۳ داوری کشتی در سطح ملی شده اند که از سال جاری (۱۴۰۱) مجاز به قضاوت مسابقات در سطوح مختلف می باشند.

حسن پور، داور، مربی و عضو جامعه کشتی شهرستان کنگان در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار کرد:  با توجه به برگزاری دوره استاژ داوری از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دراستان بوشهر به میزبانی شهرستان جم ، مورخ دیماه سال ۱۴۰۰ و حضور بیش از ۳۰ نفر از نقاط مختلف استان، ۳ نفر  (علی اکبر ربیعه ، مسعود حسن زاده ، محمد جواد قاسمی ) که خود از پهلوانان و گوش شکسته های این رشته می باشند به نمایندگی ازشهرستان کنگان در این دوره حضور داشتند که پس از گذراندن کلاس ها و آزمون های تئوری وعملی و اعلام نتایج طی بولتن اعلامی در سال ۱۴۰۱ از سوی فدراسیون کشتی و کمیسیون داوران کشتی کشور، هر ۳ نماینده شهرستان کنگان موفق به اخذ درجه  ۳ داوری کشتی در سطح ملی شده اند که از سال جاری (۱۴۰۱) مجاز به قضاوت مسابقات در سطوح مختلف می باشند.

گفتنی است که ازسال ۱۳۸۸  تنها نماینده شهرستان کنگان (امید حسن پور) با کسب درجات مختلف داوری کشتی هم اکنون با درجه ممتاز ملی در لیست کمیسون داوران فعال کشور قرار دارد. امید به اینکه بتوان پتانسیل های شهرستان را شناسایی ، پرورش و حمایت کرد.

 

.

.

 

برچسب ها: , , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن