بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68301
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 شهریور 01 11:45 ب.ظ

رئیس شورای شهر کنگان:

با پیگیری نماینده مردم جنوب استان، کارگروه بنیاد مستضعفان در کنگان برای حل مشکل املاک مردم تشکیل شده است

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان، کارگروه بنیاد مستضعفان در کنگان برای حل مشکل املاک مردم تشکیل شده است.

 

 

از پیگیری و نشست در تهران با همت نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی تا حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور در کنگان تا تشکیل کارگروه ۱۱ نفره برای سامان دادن به مشکلات اراضی مردم و بنیاد مستضعفان…

 

ابوذر حسین پور رئیس شورای اسلامی بندرکنگان درخصوص آخرین وضعیت مشکل املاک شهروندان این شهر با بنیاد مستضعفان گفت: سال گذشته و در راستای پیگیری و حل مشکلات شهروندان کنگان و با اهتمامی که شخص جناب آقای دکتر احمدی نماینده ساعی مردم در مجلس شورای اسلامی داشتند ، اینجانب بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان و رئیس سابق شورای شهر کنگان جناب آقای حاج الیاس محمدی در معیت نماینده پرتلاش مردم شریف جنوب استان بوشهر جناب آقای دکتر حجت الاسلام موسی احمدی (که زحمت پیگیری و هماهنگی این نشست ارزشمند را از طریق دفتر شان انجام و پیگیری های ارزشمندی انصافا داشته اند) ، در بنیاد مستضعفان کشور در تهران حضور پیدا کردیم و موضوع را بنمایندگی از مردم و مسئولان محلی مجدانه پیگیری و نامه ای با امضای مشترک امام جمعه محترم شهرستان، رییس شورای اسلامی شهر و شهرستان کنگان نیز تقدیم کردیم.

بعد از آن نیز پیگیری های زیادی از طریق نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و شهرستان انجام شد ، که پیرو همین درخواست ها و پیگیری ها مخصوصا همت بلند جناب آقای دکتر احمدی نماینده محترم و رایزنی های ایشان در مرکز کشور ، جناب آقای دکتر پیرعلی معاون محترم اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به کنگان سفر نمودند.

در این سفر نشست ارزشمندی در محل دفتر امام جمعه شهرستان کنگان با حضور امام جمعه معزز ، معاون محترم سیاسی فرماندار ، نماینده دکتر احمدی و روسای شورای اسلامی شهر و شهرستان و مدیرکل بنیاد مستضعفان فارس برگزار و سپس بازدیدهایی از برخی اراضی و املاک مورد بحث انجام گرفت.

در ادامه این مسیر نیز چندین نشست و تماس تلفنی با مقامات کشوری و مدیرکل دفتر فارس بنیاد مستضعفان صورت گرفت که حاصل همه پیگیری ها منتج به این شد که پرونده ها توسط نمایندگی بنیاد در شهرستان کنگان تکمیل به فارس و سپس مرکز کشور ارسال و در هیات مدیره بنیاد طرح شد.

در آخرین مراحل از پیگیری ها اکنون فرم خود اظهاری در دفتر نمایندگی بنیاد در شهرستان در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته که بزرگواران می توانند مراجعه و تکمیل و برای امضای فرم دوم نیز بعد از دریافت به دفتر شورای اسلامی شهر کنگان مراجعه نمایند.

در کنار نقش برجسته و نظارتی نماینده محترم ، مقرر گردید یک کارگروه ۱۱ نفره شامل نمایندگانی از طرف امام جمعه محترم شهرستان کنگان ، فرماندار محترم شهرستان کنگان و فرمانده بسیج سپاه شهرستان و همچنین شخص رئیس شورای اسلامی شهر کنگان ، ۲ معتمد محلی و ۵ نماینده و کارشناس از سوی بنیاد مستضعفان برای بررسی پرونده ها در شهر کنگان تشکیل شود که افراد مکتوب معرفی شدند.

با توجه به اینکه نگاه ها برای حل این موضوع کاملا مثبت است بویژه عنایت و نگاه خاص جناب آقای دکتر فتاح ، ریاست محترم بنیاد مستضعفان کشور که جای تشکر و قدردانی دارد.

امید می رود که هم شهروندانی که قبل از انقلاب و هم شهروندانی که بعد از انقلاب (ماده ۱۴۷) در این زمینه دچار مشکل اند مشکلات شان سامان یابد و بعد از سال‌های متمادی این گره گشایی در کار مردم به فضل الهی و حمایت مسئولین انجام پذیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن