بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68449
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 آبان 01 10:33 ب.ظ

حضور هدفمند شرکت پتروشیمی جم در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 آلمان

ثلاث- پتروشیمی جم با حضور مدیرعامل به همراه تیم اعزامی و شرکت‌های زیرمجموعه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید الفین در جهان، در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 دوﺳﻠﺪورف آﻟﻤﺎن حضور پررنگی داشت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم؛ در این ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه جلسات و مذاکرات مختلفی توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در حوزه‌ی تامین و تدارکات کالاهای موردنیاز و محصولات شیمیایی و کاتالیست ها، بازاریابی و فروش و جهت ورود به بازارهای جدید، و همچنین پیگیری توسعه پروژه های در دست اقدام برگزار شد.

ﺣﻀﻮر در این رویداد دﺳــﺘﺎوردﻫﺎی ﺑﺴــﻴﺎری در زمینه های مختلف ﺑﺮای پتروشیمی جم داشته و توافقات اولیه خیلی خوبی نیز صورت گرفت.

غرفه پتروشیمی جم در سالن اصلی نمایشگاه K2022  و در کنار شرکت‌های بزرگ پتروشیمی جهان از جمله شرکت BASF  در سالن اصلی نمایشگاه آلمان قرار داشت.

گفتنی است Show  Kﺑﺰرگ‌ترﻳﻦ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﭘﻼﺳﺘﻴک و ﭘﺘﺮوﺷﻴﻤﻲ ﺟﻬﺎن است که به عنوان یک ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه تجاری پیشرو و مهم‌ترین ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺻﻨﻌﺖ ﭘﻼﺳﺘﻴک در دنیا ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﻲ‌ﺷﻮد. این نمایشگاه ﻫﺮ ﺳﻪ ﺳﺎل ﻳﻜﺒﺎر در ماه اﻛﺘﺒﺮ و اﻣﺴــﺎل نیز از ۱۹ ﺗﺎ ۲۷ اﻛﺘﺒﺮ ۲۰۲۲ (۲۷ مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۱) ﺑﻪ ﻣﺪت ﻫﺸــﺖ روز در ﺷــﻬﺮ دوﺳــﻠﺪورف آﻟﻤﺎن ﺑﺮﮔﺰار شد.

ﭘﺘﺮوﺷﻴﻤﻲ ﺟﻢ ﺑﺎ ﺷﻌﺎر «نوآوری، ﺧﻼﻗﻴﺖ و راه‌ﺣﻞ ﭘﺎﻳﺪار» در ﺳﺎﻟﻦ ۵ ﻏﺮﻓﻪ C22 ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K2022 ﺣﻀﻮر یافت و میزبان و پذیرای جمع زیادی از بازدیدکنندگان و ویزیتورهایی بود که در این نمایشگاه تخصصی شرکت داشتند.

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن